Page 12 of 14 FirstFirst ... 291011121314 LastLast

Thread: گانا گانے اور سنے واے متوجہ ہو

karu-89 is offline Member
    Last Online
    6th July 2012 @ 08:13 AM
    Threads

Quote shd38sk said: View Post
    Bbhot zabardsat janab

but islam me khushi k moqa per girls ko achy achy ash-ar kehny ki ijazat hay and dafal baja ker achy acy geet bhe

yani shadi eid rtc
    islam men aik limited intertainment ki ijazat bhe hay
    bukhari shaeef men bhot si ahadees perhi hen mene

batany ka maqsad islam intertainment se nhe rokta bas wahiyat iyashi gandy music waly geet ya ganay harram hen
    bhai pehli baat Nikkah Masjid main hona chahiye ye Sunnat hai to sochne ki baat hai agar nikkah masjid main hoga to ye sab gana bajana kaise mumkin hai
    ye to hum logon ne shaadi bayah ke mamle main apni khud ki marzi chalana shuru kar di ....... jo kay galat hai ........... Nikah ho to Masjid main warna nahin

*Xpert~Baba* is offline SHD38SK
    Last Online
    11th January 2018 @ 08:47 PM
    Threads
    Credits

Quote karu-89 said: View Post
    bhai pehli baat nikkah masjid main hona chahiye ye sunnat hai to sochne ki baat hai agar nikkah masjid main hoga to ye sab gana bajana kaise mumkin hai
    ye to hum logon ne shaadi bayah ke mamle main apni khud ki marzi chalana shuru kar di ....... Jo kay galat hai ........... Nikah ho to masjid main warna nahin
    o bhai aqal ko hath maro
    girls dulhan ki tiyari and and baqi sab masjid men hota hay kia.....yeh girls k lye order hay
    masjid men nikha hota hay jo k zaida se zaida aik ghanty men.....and wahan sirf mard hoty hen..............aurten wahan kia kerny jayen gi?????????????????
    And shayad tumhara kbhe sahi bukhari and muslim and ahadees ki kutab se wasta nhe para shayad
    jinhon nay perhi hen books unko pata hay mene kia kaha hay ok

Last Online
    Threads
    Credits

And mene gana bajan kab bola
    geet bola achy achy
    jo k hazoor pak s a.w.w. Ka ahadees men ijazat hay

amjadattari is offline Advance Member
    Last Online
    24th March 2020 @ 02:25 PM
    Threads
    Credits

برادر بحث نہ کرو

Last Online
    Threads
    Credits

Quote amjadattari said: View Post
    برادر بحث نہ کرو
    janab ap mashallah islam k lye bhot work ker rahy hen
    ap hazoor e pak s a.w.w ki wo ahadees bhe sath post kren jis men shadi k moqa per ap s.a.w.w nay girls ko dulhan k lye achy achy geet ganay and achy ash-aar ganay ka kaha hay
    men behes nhe ker raha its our responsibilty k haq bat ko samny layen
    takay koi islam ko rokha sokha mazhab na boly thanks

Last Online
    Threads
    Credits

o bhai aqal ko hath maro
    girls dulhan ki tiyari and and baqi sab masjid men hota hay kia.....yeh girls k lye order hay
    masjid men nikha hota hay jo k zaida se zaida aik ghanty men.....and wahan sirf mard hoty hen..............aurten wahan kia kerny jayen gi?????????????????
    And shayad tumhara kbhe sahi bukhari and muslim and ahadees ki kutab se wasta nhe para shayad
    yes brother jo baat Quran aur Ahadees main ayi hai us per amal karna ham per lazim hai ......... aur please aap naraaz mat ho ok

Last Online
    Threads
    Credits

o bhai aqal ko hath maro
    well baqi sab matlab ????????? Quran aur Ahadees main sirf Nikah ke baare main bataya gaya hai aur Walima ke baare main is ke ilawa aur koi rasm Quran aur Ahadees se sabit nahin to aap kis ki baat kar rahe ho ....... ye mehndi aur digar rasomat ka Islam se koi taluq nahin ok brother

Last Online
    Threads
    Credits

well baqi sab matlab ????????? Quran aur ahadees main sirf nikah ke baare main bataya gaya hai aur walima ke baare main is ke ilawa aur koi rasm quran aur ahadees se sabit nahin to aap kis ki baat kar rahe ho ....... Ye mehndi aur digar rasomat ka islam se koi taluq nahin ok brother
    men mehndi shendi ki baat nhe ker raha hoon
    apko samjh q nhe aa rahi
    mjhe hadees dhondi parry gi..time mila to apko dikha doon ga
    sirf dulhan k lye uski sahailian ikathi ho ker acy achy alfaz men uskay lye geet jo k unkay apnay he banaye hue hoty hen gaati hen
    to rasool e pak .s.a.w.w. Aik shAdI waly ghar men gye to wahan sab larkiyan mil ker dulhan k lye achy achy geet(without saj baja) ga rahi thee to ap s.a.w.w. K sath aik shabai thy unhon ny larkiyon per gussa kia k yeh kia kerr ahi hoo to hazoor e pak s.a.w.w. Nay farmaya nhe iNko geet ganay do k yeh in k lye khushi ka moqa hay.........

Last Online
    Threads
    Credits

Ager kisi bhai ko oper wali hadees pro hawaly k sath mil jaye to yahan zaoro post kren...q k mjhe ab mil nhe rahi 300 400 pages men pata ni wo kahan thee bukhari muslim men

Last Online
    Threads
    Credits

Ager kisi bhai ko oper wali hadees pro hawaly k sath mil jaye to yahan zaoro post kren...q k mjhe ab mil nhe rahi 300 400 pages men pata ni wo kahan thee bukhari muslim men
    Janab aap jis Hadees e Pak ki baat kar rahe hain wo mujhe maloom hai ........
    but us Hadees main Eid ka waqiya hai ok ........... aur kya ye sab cheezein , Hazrat ALI RA aur Hazrat Fatima RA ke nikkah main huyi ???????????
    aur ye hai wo hadees
    Sahih Bukhari Book 15. The two Festivals (Eids)
    Narated By 'Aisha : Allah's Apostle (p.b.u.h) came to my house while two girls were singing beside me the songs of Buath (a story about the war between the two tribes of the Ansar, the Khazraj and the Aus, before Islam). The Prophet (p.b.u.h) lay down and turned his face to the other side. Then Abu Bakr came and spoke to me harshly saying, "Musical instruments of Satan near the Prophet (p.b.u.h) ?" Allah's Apostle (p.b.u.h) turned his face towards him and said, "Leave them." When Abu Bakr became inattentive, I signalled to those girls to go out and they left. It was the day of 'Id, and the Black people were playing with shields and spears; so either I requested the Prophet (p.b.u.h) or he asked me whether I would like to see the display. I replied in the affirmative. Then the Prophet (p.b.u.h) made me stand behind him and my cheek was touching his cheek and he was saying, "Carry on! O Bani Arfida," till I got tired. The Prophet (p.b.u.h) asked me, "Are you satisfied (Is that sufficient for you)?" I replied in the affirmative and he told me to leave.

israranjum is offline Senior Member+
    Last Online
    21st April 2015 @ 11:56 PM
    Threads
    Credits

amjadattari is offline Advance Member
    Last Online
    24th March 2020 @ 02:25 PM
    Threads
    Credits

ager kisi bhai ko oper wali hadees pro hawaly k sath mil jaye to yahan zaoro post kren...q k mjhe ab mil nhe rahi 300 400 pages men pata ni wo kahan thee bukhari muslim men
    janab aap jis hadees e pak ki baat kar rahe hain wo mujhe maloom hai ........
    But us hadees main eid ka waqiya hai ok ........... Aur kya ye sab cheezein , hazrat ali ra aur hazrat fatima ra ke nikkah main huyi ???????????
    Aur ye hai wo hadees
    sahih bukhari book 15. The two festivals (eids)
    narated by 'aisha : Allah's apostle (p.b.u.h) came to my house while two girls were singing beside me the songs of buath (a story about the war between the two tribes of the ansar, the khazraj and the aus, before islam). The prophet (p.b.u.h) lay down and turned his face to the other side. Then abu bakr came and spoke to me harshly saying, "musical instruments of satan near the prophet (p.b.u.h) ?" allah's apostle (p.b.u.h) turned his face towards him and said, "leave them." when abu bakr became inattentive, i signalled to those girls to go out and they left. It was the day of 'id, and the black people were playing with shields and spears; so either i requested the prophet (p.b.u.h) or he asked me whether i would like to see the display. I replied in the affirmative. Then the prophet (p.b.u.h) made me stand behind him and my cheek was touching his cheek and he was saying, "carry on! O bani arfida," till i got tired. The prophet (p.b.u.h) asked me, "are you satisfied (is that sufficient for you)?" i replied in the affirmative and he told me to leave.
    بھائی جان پلیز بحث نہ کروآپ دونوں کی بحث میں یہ تھریڈ آر بی یا کلوز ہو جائےگا اور اس سے جو عوام الناس کو جو فائدہ ہونا ہے وہ نہیں ہو گا
    اس لیے میری آپ دوستوں درخواست ہے کہ پلیز بحث نہ کرو

Page 12 of 14 FirstFirst ... 291011121314 LastLast