Page 19 of 47 FirstFirst ... 91617181920212229 ... LastLast

Thread: Question

naqshbandios_limra is offline Senior Member+
    Last Online
    27th March 2023 @ 04:00 PM
    Threads
    Credits

Masha Allah, nasir noman bhai, bohat khoobsoorat dalail dye apne, Allah apko behtareen jaza denge ameen
    Khanqah Daruslam

iqu-76 is offline Senior Member+
    Last Online
    17th June 2011 @ 07:05 PM
    Threads
    Credits

Shukriya

Nasir Bhai

Ustad Bhai

Han Theek hai isi trha karoon ga

Jawab paste kar dia hai
    Ek Hi Nara Ek Hi Parcham

Last Online
    Threads
    Credits

Qadyanio sabit karo k 1400 saal sey Musalmano ka Hayat e Masih Alihey Assalam per kia aqeeda raha hai ? ................ tum Pehle aap yeh bataiye Quran Majeed mai KAHA likha he ke HAzrat Isa a.s ko Zinda AASMAN per allah ne Utha liya??jawab dain kay JHOOTA aur TAZADAT ka sheekar KON hay? Siraf Jhoot aur Tazadat he nahain balkay Illogical aur un-natural aur Kheelaf-e-Aqal KON?

or Jab hum ney jawab dia k ager Is Ayat sey Hazrat Essa
    Alihey Assalam ki wafat sabit hoti hai to phir Mushrikeen to farishton
    ko bhi pukartey they?............Quran Majid main Allah Talah saaf taur per farmata hai kay mushrikeen jo Allah kay allawah mabood banatay hain, woh murda hain (yani mar chukay hain)... ,,,........... kiya aap ke mutabik Mushrikeen Farishton ko bhi kuda ya khuda ka beta manet hai ??????????? aap ne jawab nhi diyaa aur fir se apna pehla jawab copy paste kardia ?

or Quraan Paak main jaha jaha Murdey zinda karny ka Irshad hua hai

waha Hazrat Essa Aliehy Assalam k liyain Exception nahi

lekin is k bawjood bhi humara emman hai............... kiya tuhara iman quran per nhi hai ????????

doosrey muqam per Irshad hua k Hazrat Essa Alihey Assalam ney ba hukum Khuda Murdoon ko zinda farmaya
    .............. es se murad ruhani murda jinda karena na ki jismani ........ yeh kam to bes khuda hi ker saketa hai

Issi tarha Quraan Paak main Jaha Anbia Kiraam k guzerney ka Irshad hai or Hazrat Essa ALihey Assalam k excepion nahi .............. Quran-e-Kareem main Allah pak farmatay hain

" Wa Ma Muhamad-a-dun Illah Rasool, Kad Khalat min Kab-le-hier Rusul"
    Yeh, Muhamad (SAW) allah kay Rasool hain, Aur in say pehlay jitnay bhi Rasool Aey wo sab Guzar gay..........jee haan, aap ka muktaa main nay suna, ab yeh batao, kay "is aayat ,main yahee likhaa hai, kay "tamaam rasool mur gaye" ! kad khalat min kablihirrusl, baghair kisi exception kay , saaf saaf likhaa hai!
    "aap say pehlay kay tamaam nabee guzur gaye!"
    yeh nahee likhaa, "aap say pehlay kay aam nabee guzur gaye, aur eesaa abhee zindaa hain"
    balkay koi exception nahee bataee gayee, saaf kaha, kad khalat min kablihirrusul! ............Umeed hai is dafa tumhari moti aqal main humari daleel aajaey gi

laanat hai essey mazhab per jo itni dhhitai k sath beysharmi ka khhuley aam muzahira kar raha hai

or is k manney walon ko itni si bhi aqal nahi k hum kitney bary ziddi hat dharam or beyshamo k pero karon hain ? ....... tik kaha aap ne mulla ne bhi to quran ke khilaf Eesaiat ke khuda ko jinda aasman per chada rakha hai humain british agent kahnay walay khud british kay khuda ko zinda aasman per bithanay kay liay apna Quran , Apna Rasul ki bato ko nhi mante hai aur jab hame QURAN or SAHI HEADTH k hawala sa Jesus Christ as ki wafat sabit karet hai per yeh Eesaiat parast mulla quran aur HEADTH ko bhi nhi manet hai Isaiat ki bunyad hi Hazrat eesa hain, jahan un ki wafat sabit ho waheen isaiat dam tor deti hai tumhara mullah unkay khuda ko zinda rakh kar namak halali ka fareeza ada kar raha hai aur Huzur (SAW) ki shaan kharab karna chahta hai

On one occasion the enemies of the Holy Prophet Muhammad, peace and blessings of Allah be upon him, challenged him that they will not believe in him unless he "ascend up into heaven" and "send down to us a Book." (17:93) The Holy Prophetsaw replied: "Holy is my Lord! I am but a mortal sent as a messenger." (17:93)

Thus the Prophets, like all humans, lived and died on the earth. If Jesus is alive today, he must be more than a mortal.

IF ANY HUMAN BEING WAS ABLE TO GO TO HEAVEN WITH HIS PHYSICAL BODY THEN IT WOULD HAVE BEEN OUR BELOVED HOLY PROPHET MUHAMMADsaw, THE GREATEST OF ALL PROPHETS. But the verses above indicate that since he is but a man, it is not possible.

The notion that Hadhrat Jesusas floated into the sky towards God is an Un-Quranic concept. Before going into the specific verses which refute this popular belief, it should be noted that Heaven is a spiritual state which our souls experience AFTER death. It is not a physical location beyond the stratosphere. By climbing Mount Everest, we do not come closer to God!

Humans, according to the Quran, must live and die in the physical universe.

--------------------------------------------------------------------------------

"And for you there is an abode on the earth and a provision for a time, He said, therein shall you live and therein shall you die and therefrom shall you be brought forth." ( 7:25-6)

"Have we not made the earth so as to hold the living and the dead?" (77:26-7)

The verse proves that:

The corruption of Christian doctrine took place after the death of Hadhrat Jesusas. If Hadhrat Jesusas is still alive, as some Muslims believe, then Christianity must still be pure.
    The same Hadhrat Jesusas will not appear a second time in this world, as he would then become aware that Christians had now taken his mother as Divine, and could not, therefore plead ignorance in front of God's judgment seat.

The Quran says about persons or beings worshiped as God: "They are dead, not living; and they know not when they will be raised." (16:21)
    If Hadhrat Jesusas is alive, as some Muslims believe, he must be God

"Keep in mind when God will say to Jesus, son of Mary: Didst thou say to people: Take me and my mother for two gods beside Allah? - and he will answer, Holy art Thou, I could never say that to which I had no right. If I had said it, Thou wouldst have surely known it. Thou knowest what is in my mind, and I know not what is in Thy mind. It is only Thou who art the Knower of hidden things. I said nothing to them except that which Thou didst command me: Worship Allah, my Lord and your Lord. I was a witness over them as long as I remained among them, but since Thou didst cause me to die, Thou hast been the Watcher over them, and Thou art Witness over all things." (5:117-8)

he verse shows Hadhrat Jesusas must have died, and could not exist in heaven with his physical body:

If he was still alive, he would have to give alms in heaven, but who would need alms there?
    If he would descend again to earth alive, he would have to follow the Jewish prescriptions on both prayer and alms-giving - and could not be a follower of Islamic law.
    Did his mother accompany him to heaven physically? How could he otherwise behave like a dutiful son towards her?

The Quran is quite clear that Hadhrat Jesusas has passed away, and gives no support to the concept of Hadhrat Jesusas physically going to heaven. Some specific verses will now be considered:

"Jesus said, I am a servant of Allah. He has given me the Book and made me a prophet. And He has made me blessed wheresoever I may be and has enjoined on me prayer and alms-giving so long as I live. He has made me dutiful toward my mother, and He has not made me haughty and unblessed.

Authenticity of the Hadith

Other than Tirmidhi & Abu Daud, Ibn-e-Maja (Vol.1, pg.163) gives three independent narration of the same Hadith. Talking about the authenticity of this Hadith, Abu Mansur Abd al-Kahir ibn-Tahir Al-Baghdadi says there are many independent testimonies for the tradition dealing with the division of the community. A number of following companions have handed it down as coming from the Prophet (pbuh): Anas ibn-Malik, Abu-Hurairah, Abu-l-Darda, Jabir, Abu-Sa'id al-Khidri, Ubai ibn-Ka'b, Abd-Allah ibn-Amr ibn-al-'As, abu-Imamah, Wathilah ibn-al-Aska' and others. It is also handed down that the pious Caliphs mentioned that the community would be divided after them,

In this Hadith there are quite a few things to be noted. Firstly, it mentions the resemblance of the Muslim Ummah with the Israelites (i.e. Jews). In another Hadith (Abu Daud - Vol.2, pg.241) this resemblance is mentioned in the words that as among the Jews a prophet was raised in every century, among Muslims a reformer/Mujaddid will be raised and as among the Jews at the end of the chain of prophets a Messiah was raised a Messiah will be raised among the Muslims. Among Jews there were 12 tribes each divided into six sects making a total of 72 sects at the time when the Messiah Jesus (as) was sent to the Israelites. After the appearance of the Messiah among Jewish people the list of sects increased considerably. So while talking about 73 divisions among Muslims and taking into account the resemblance of the Muslim Ummah to the Jewish people mentioned in both of the above traditions, it appears that these two Ahadith relate to the time of the Messiah

The Holy Prophet Muhammad (SA) among many of his prophesies has mentioned in one Hadith, a prophecy which many of us has seen fulfilled in our lifetime. Nearly 1400 years ago, our beloved Master prophesied:

Abdullah bin Amarra relates that the Holy Prophet (SA) said ‘Surely things will happen to my people as happened earlier to Israelites, they will resemble each other like one shoe in a pair resembles the other to the extent that if anyone among the Israelites has openly committed adultery to his mother there will be some who will do this in my Ummah as well, verily the Israelites were divided into 72 sects but my people will be divided into 73 sects, all of them will be in the fire except one.' The companions asked. 'Who are they O Messenger of Allah,' Holy Prophet (pbuh) said. `They are those who will be like me and my companions.’ (Tirmidhi - Kitabul Eeman)

73 firqon wali Hadees Paak sey Qadyanio ka ye ghalat istadlal sabit ........... ab aap khud nich likhi Hadees pade le

tumharey molvi 72 jahanumi firqey or 1 Janatti firqey ki Irshad sey.............. yeh hamar Nabi Kareem Sallah Aliheyka ersad hai

nasirnoman is offline Senior Member
    Last Online
    25th November 2017 @ 05:24 PM
    Threads
    Credits

Quote iqu-76 said: View Post
    Qadyanio sabit karo k 1400 saal sey Musalmano ka Hayat e Masih Alihey Assalam per kia aqeeda raha hai ? ................ tum Pehle aap yeh bataiye Quran Majeed mai KAHA likha he ke HAzrat Isa a.s ko Zinda AASMAN per allah ne Utha liya??jawab dain kay JHOOTA aur TAZADAT ka sheekar KON hay? Siraf Jhoot aur Tazadat he nahain balkay Illogical aur un-natural aur Kheelaf-e-Aqal KON?

waqaee tum log bary hi bey sharam dheet or ziddi log ho
    or is ki wazeh misal ye hai k is topic per bohat sey dalail k jawabat deyney k bawjood kis dhitain or bey sharmi sey Dalail k jawabat deyney k bajaey apney Aitraazaat doobara doobara apney wo hi atirazaat ko dohraey jaa rahy ho

Ziddi shakhas k liyain koi bhi jawab nahi hota
    kio k essey shakhas k liyain hazaron dalail bhi faida mand nahi
    us ney aakhir main wo hi kahna hota hai
    jo us ney hazaron dalail sey pehly kaha hota hai

is liyain zid ka koi bhi jawab nahi hota

to is liyain tumhery jhoot per sey naqab uthaney k liyain ab sirif ye hi challenge kafi hai

jis qadyani ki aankh main haya baqi hai

wo mard ban k jawab dey

ya phir qadyaniat per laanat bhejh ker Islam qabool kar lay

and Now its Challenge for All Qadyani

Qadyanio yaad rakho k dunia k her mazhab walon ka kehna hai k hum hi sachey hain or baqi sab gumrah hain

Lekin essey kissi k keh leyney sey koi sacha sabit nahi hota

Dawa daleel ka mohtaj hota hai

Or jab kissi k pas daleel na ho to dekh lo
    tumharey jhootey qadyani molvi bajaey dalail k jawabat deyney k bar bar ek hi jawabat copy paste ker k apnay jhoot per parda Dalna chahtey hain ?

Kia aap log essey mazhab k pero kaar hain jis tarha Essai yahoodi buut parast bila kissi daleel k apney aap ko sirat e mustaqeem per sabit karty rahtey hain ?

Aaeiyey ap logon ko ek or essi Daleel pesh karty hain jis ka qadyanio k pas qayamat tak jawab nahi siwaey
    apni pichhli baton ko copy paste kar dain gay
    ya yahoodio essaion or buut parstao ki tarha naara lagatey rahy gey k bas hum hi sirat e mustaqeem per hain

Ye qadyanio ko chelange hai
    K ager tum main Himmat hai to agli post main is daleel ka jawab deyna nahi bhoolo gay

Or Qadyani jawab nahi dey saky to qadyani emman ley aaey k Qadyani mazhab jhoota hai

Tumharey qadyani ka ye kahna hai:

Khuda ka kalam aisa hai kay isi koi jhoota apnay maqsad kay liay istemal nahi kar sakta

Or Allah Taala ka Farman hai :

Gumrahi main mubtila karta hai is sey bohaton ko or rah e rast dekhata hai is sey bohaton ko (Baqra 26)

Kia mafhoom hai is Ayat ka ?

Is Quraan Paak (Ghalat Mafhoom leyney ki waja) sey bohat sey log gumrah hotey hain or bohat sey hidayat patey hain .

Ab sawal ye hai k gumrah kon or hidayat yafta kon hain?

Allah Taala ka Farman hai:
    Or jis ney mukhalifat ki Rasool ki is k baad bhi k khul k aachki hai is k samney hidayat or chala ehl e Emaan ki rah k khilaf to chalney dain gey hum is ko issi (rastey) per jidher wo mur(turne)gaya or Dalain gey hum issey jahanum mian or wo bohat hi bura thikana hai (Nisa 115)

Jo bhi Ehley emaan ki rah k khilaf chala Allah Taala us ko ussi rah par Daal deyta hai

Qadyanio sey swal hai k ehley Emaan kon hain ?

Or un ki rah ko si hai ?

Nabi Kareem Sallaho Alihey Wassalam ka farman hai:

Meri ummat kabhi bhi gumrahi per mutafiq nahi hogi

Qadyanio ka kehna hai k Hayat e Essa Aliehy Assalam ka aqeeda rakhna gumrahi hai ?

Hayat e Essa Alihey Assalam k qaeedey per poori ummat ek taraf

Or Chand muthhi bher qadyani ek taraf

Jin k khud k mujjaid Mirza qadyani bhi Hayat e Essa Alihey Assalam ka aqeeda rkhatey they

Qadyani sochain k

Quraan Paak main Allah Taala ka farmaan hai k jo bhi Ehley emaan ki rah k khilaf chal Allah Taala usko ussi rah per Daal deyta hai jis ka anjam Jahannum hai

Ya to Qadyani sabit kar dain k 1400 saal sey Ummat e Muslima ka ye hi (Qadyanio wala) aqeeda raha hai

Ya phir jaan lain k ye rah (Hayat e Essa Alihey Assalam) Ehley Emaan ki rah hai

Or faisla Qadyani khud kar lain k Ehley Emaan ki rah chalni hai ya apni rahain issi tarha juda rakhni hain jis ka anjam jahannum hai ?

Or Doosri baat ye k
    Nabi Kareem Sallaho Alihey wassalam ka farman hai k meri ummat kissi gumrahi par ittefaq nahi kary gi

Ager Hayat e Masih Alihey Assalam ka aqeeda gumrahi hota

To phir qadyanio ko is Aqeedey per Musalmano main Ikhtalaf zaroor milta

Lekin aaj ummat e Muslima ka is Aqeedey per Ittfaq bhi sabit karta hai k Alhumdulilah ye Aqeeda Sirat e Mustaqeem k mutabiq hai.

Qadyanio sey guzarish hai jitna bhi copy paste karna chahey kar sakty hain

Lekin is Daleel ka jawab zaroor deyna hai

Or ager Qadyani is Daleel ka jawab nahi dey sakey to Hayat e Essa Alihey Assalam k aqeedey per ek baar phir jhootey sabit hojaey gey

or jessa k Qadyanio tumharey samney hai k abhi tak kissi qadyani ki himmat nahi hosaki is challenge ka jawab deyney ki

ya to apney sarey molvion ki is challenge k jawab k liyain tayyar karo
    (Jo k qayamat tak Tayyar nahi hongey)

to phir hum Musalman tum Qadyanio ko daawat deytey hain
    emman ley aao apney qol ki tarha apney amal sey bhi k tum log Quraan Paak per Emaan rakhtey ho

Allah Taala ka Farman hai:
    Or jis ney mukhalifat ki Rasool ki is k baad bhi k khul k aachki hai is k samney hidayat or chala ehl e Emaan ki rah k khilaf to chalney dain gey hum is ko issi (rastey) per jidher wo mur(turne)gaya or Dalain gey hum issey jahanum mian or wo bohat hi bura thikana hai (Nisa 115)

poocho apney qadyani molvion sey k 1400 saal sey Emaan walon ki rah kon si hai ?
    ager qadyani jhootey molvi jawab ney dey sakey (jo qayamat tak nahi dey sakty)
    to jaan lo k qadyanio ki rah Ehle Emaan sey juda hai
    (jesa k tum logo apni aankhon sey aaj bhi dekh sakty ho k poori ummat e Muslima ek taraf or chand Muthi bher qadyani ek taraf)
    Or Allah Taala Ehley Emaan ki rah sey juda hoker chalney walon ko ussi rah per Dal deyta hai
    jis ka anjam jahunum hai

soch lo kon si rah chunni hai
    Ehley Emaan ki Rah ?
    ya ye hi Qadyanio wali rah ?

Allah Taala sab ko Hidayat dey . Ameen

[URL="http://www.itdunya.com/showthread.php?p=1482439&posted=1#post1482439"][SIZE="4"]Pakistan k masail or un ka yaqini or mustaqil hal
    Once Must Read
    Hosakta hai apko apkey masail k Hal bhi mil jaey[/SIZE][/URL]

Ustaad is offline Advance Member
    Last Online
    5th October 2023 @ 07:57 PM
    Threads
    Credits

Jazakallah ....... Nasir bhai ..... boohat achay jawab dia hain aap nay ........
    Max img size for signature is 30KB or Less

Last Online
    Threads
    Credits

Mohammad Ali bhai ager hosakey to is post ko issi tarha size bara ker k or color dey k post kijiey ga jesa k hum ney kia hai

Jazak Allah

farazbaig is offline Senior Member
    Last Online
    13th August 2014 @ 02:23 AM
    Threads

Jazak Allah

Last Online
    Threads
    Credits

* Hazrat Hassan (ra) said on the death of Hazrat Ali(ra); "people! Tonight soul of a person has been taken away that before him did not go further than that.... and the night your (Hazrat Ali) soul has been taken away, is the same night when Jesus' soul has also taken away i.e. the night of 27th-Ramadhan".
    Tabqat Kabir, Volume 3, Page 26

* It is written in his book that majority of the people says that Jesus did not died, but Malik (ra) have reported to said that Jesus had died.
    Majma Bihar al-Anwar by Shaikh Muhammad Tahir of Gujrat

* Holy Prophet (pbuh) reported to have said; 'The way in which Allah has send Prophets is that the age of a Law-bearing Prophet is almost half the age of the last Prophet before him. According to this mode the last Prophet before me was Jesus (pbuh) of 120 years old, so my age will be of around 60 years.'
    Kanz al-Ummal fi Sunan al-Aqwal wal Afal by Shaikh Ala al-din Ali Al-Muttaqi. (Page 120)

* The Holy Prophet (pbuh) is reported to have said, 'Had Moses and Jesus now been alive, they would have found themselves forced to follow me'.
    The Tafsir Khatir by Abul Fida Ismail ibn al-Khatir

* Holy Prophet (pbuh) fixed the age of Jesus at 120 years.
    Kanz al-Ummal fi Sunan al-Aqwal wal Afal by Shaikh Ala al-din Ali Al-Muttaqi. (Page 246)

* Holy Prophet (pbuh) reported to have said that Allah revealed to Jesus that you keep changing your place in order to conceal your identity because if you are identified, people will hurt you.
    Kanz al-Ummal fi Sunan al-Aqwal wal Afal by Shaikh Ala al-din Ali Al-Muttaqi. (Page 34)

* 'Ibn-Abbas has translated word 'Mutawaffi' (chap. Al Imram, verse 56) i.e. I will cause thee to die.'
    The Sahih of Bukhari by Abu Abd Allah Muhammad ibn Ismail Bukhari (Chapter on Tafsir; chapter on Bad al-Khalq).

* 'Mutawaffi-ka' means, I will protect thee from being killed by the people and will grant thee full lease of life ordained for thee, and will cause thee to die a natural death, not being killed.
    Al- Kashshaf by Imam Mahmud ibn Umar Zamakhshari

ab aap khud dekh lo 1400 saal sey Emaan walon ki rah kon si hai

kissi bat ka jawab na ho to idher udher ki hankna shoro kardete ho mai aap ko quran ki 30 aayet se Isa A.S ki wafat sabit ki thi aap ne un ka koi jawab nhi diyaa jo sacha hota hai wo quran o hades se bat karta hai galiyan dena bahane dhondhna sub buzdilon ke kam heinaur aap ne fir se apna pehla jawab copy paste kardia ? .Umeed hai is dafa tumhari moti aqal main humari daleel aajaey gi

Last Online
    Threads
    Credits

* The Holy Prophet (pbuh) is reported to have said, 'Had Moses and Jesus now been alive, they would have found themselves forced to follow me'.
    The Tafsir Khatir by Abul Fida Ismail ibn al-Khatir
    Mulahiza Farmaey Ibn e Kaseer Rahmatullah Alihey ki Tafseer sey ek Hawala
    or Mulahiza Farmaey Ibn e Kaseer Rahmatullah Alihey ka Hayat e Masih per Aqeeda

or Qadyanio ki aankh main zarra barabar bhi sharam hai to mazeed Dalail dey ney sey pehley is ki wazahat kary

or ager qadyani wazahat nahi kar skey to Jhootey sabit hojaey gey
    Attached Images Attached Images    

Last Online
    Threads
    Credits

Shukriya Nasir Bhai

Last Online
    Threads
    Credits

* 'ibn-abbas has translated word 'mutawaffi' (chap. Al imram, verse 56) i.e. I will cause thee to die.'
    the sahih of bukhari by abu abd allah muhammad ibn ismail bukhari (chapter on tafsir; chapter on bad al-khalq).
    اور یہ ملاحظہ فرمائیں حیات مسیح علیہ السلام پر حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ کا واضح اور صاف صاف عقیدہ

اخرج ابن عسا کر و اسحاق بن بشر عن ابن عباس رضی اللہ عنہ قال قولہ تعالیٰ یعیسیٰ انی متوفیک و رافعک الیٰ یعنی رافعک ثم متوفیک فی آخر الزمان(در منشور ص 36 ج 2)
    یعنی ابن عسا کر اور اسحاق بن بشر نے (بروایت صحیح )ابن عباس رضی اللہ عنہ سے روایت کی ہے کہ اس آیت کا یہ مطلب ہے کہ میں آپ کو اٹھانے والا ہوں اپنی طرف پھر آخرزمانہ میں (بعد نزول)کے موت دینے والا ہوں

تفسیر ابن کثیر میں عبد اللہ بن عباس رضی اللہ عنہ سے صحیح روایت منقول ہے کہ حضرت عیسیٰ علیہ السلام زندہ آسمان پر اٹھالئے گئے ہیں

ورفع عیسیٰ من روزنہ فی البیت الی السماء ھذااسناد صحیح الی ابن عباس "(تفسیر ابن کثیر ج 1 ص 574 زیر آیت بل رفع اللہ)ترجمعہ :عیسیٰ علیہ السلام گھر کے روزن (روشن دان سے)سے (زندہ) آسمان کی طرف اٹھا لیے گئے ،یہ اسناد ابن عباس تک بالکل صحیح ہے

Last Online
    Threads
    Credits

ملاحظہ فرماتے جائیں 1400 سال سے حیات مسیح علیہ السلام پر امت مسلمہ کا عقیدہ:

(1)
    حضرت امام بو حنیفہ رحمتہ اللہ علیہ فرماتے ہیں
    ونزول عیسیٰ علیہ والصلوۃ والسلام من السمائ حق کائن(الفقہ الاکبر مع شرحہ لعلی القاری ص 135)
    یعنی حضرت عیسیٰ علیہ الصلوۃ والسلام کا آسمان سے نازل ہونا حق اور یقینا ہونے والی چیز ہے.

(2)
    حضرت امام ابو جعفر الطحاویٰ رحمتہ اللہ علیہ (المتوفی 321ھ) فرماتے ہیں :
    ونومن بخروج الدجال و نزول عیسیٰ بن مریم علیھما السلام من السماء الخ(عقیدۃ الطحاویۃ ص 8 مع الشرح ص426)
    یعنی ہم دجال کے خروج اور حضرت عیسیٰ بن مریم علیھما والسلام کے آسمان سے نازل ہونے پر ایمان رکھتے ہیں )

جاری ہے .......

Page 19 of 47 FirstFirst ... 91617181920212229 ... LastLast