Page 5 of 15 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast
Results 49 to 60 of 179

Thread: Android All Root Threads From ITDunya

  1. #49
    mfaisalkotli is offline Member
    Last Online
    2nd September 2016 @ 06:29 PM
    Join Date
    24 Jan 2013
    Location
    Kotli (A.K)
    Gender
    Male
    Posts
    529
    Threads
    56
    Thanked
    31

    Default

    Quote malik wahab said: View Post

    Bhai ap ye app install kren open kren and clik root then apka phone restart hoga or root hua hoga pehly ye kren then agy batata hun

    http://www.mediafire.com/download/3y.../towelroot.apk
    bhai file download nehi ho rehi ye error aa raha ha
    Dangerous File Blocked
    The file you attempted to download was determined to be dangerous. For your protection,MediaFire does not enable distribution of dangerous files.Still have questions, or think we've made a mistake? Please contact support for further assistance.

  2. #50
    Malik Wahab's Avatar
    Malik Wahab is offline Advance Member
    Last Online
    25th September 2017 @ 07:09 PM
    Join Date
    28 Jun 2012
    Location
    LAHORE
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    5,061
    Threads
    256
    Credits
    2,277
    Thanked
    436

    Default

    Quote mfaisalkotli said: View Post
    bhai file download nehi ho rehi ye error aa raha ha
    Dangerous File Blocked
    The file you attempted to download was determined to be dangerous. For your protection,MediaFire does not enable distribution of dangerous files.Still have questions, or think we've made a mistake? Please contact support for further assistance.
    Ye lo second link

    http://www.mediafire.com/download/m8.../towelroot.zip

  3. The Following User Says Thank You to Malik Wahab For This Useful Post:

    mfaisalkotli (3rd June 2015)

  4. #51
    mfaisalkotli is offline Member
    Last Online
    2nd September 2016 @ 06:29 PM
    Join Date
    24 Jan 2013
    Location
    Kotli (A.K)
    Gender
    Male
    Posts
    529
    Threads
    56
    Credits
    0
    Thanked
    31

    Default

    thanks try karta hun kitnay time tak ho itd par or kya mujy apna numbr pm kar saktay ho aap agr munasib samjo to

  5. #52
    Malik Wahab's Avatar
    Malik Wahab is offline Advance Member
    Last Online
    25th September 2017 @ 07:09 PM
    Join Date
    28 Jun 2012
    Location
    LAHORE
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    5,061
    Threads
    256
    Credits
    2,277
    Thanked
    436

    Default

    Quote mfaisalkotli said: View Post
    thanks try karta hun kitnay time tak ho itd par or kya mujy apna numbr pm kar saktay ho aap agr munasib samjo to
    Yar men jb free hota hun tab hi itd pr hota hun



    Kabhi full month kabhi pura month ni online hota

  6. The Following User Says Thank You to Malik Wahab For This Useful Post:

    mfaisalkotli (3rd June 2015)

  7. #53
    mfaisalkotli is offline Member
    Last Online
    2nd September 2016 @ 06:29 PM
    Join Date
    24 Jan 2013
    Location
    Kotli (A.K)
    Gender
    Male
    Posts
    529
    Threads
    56
    Credits
    0
    Thanked
    31

    Default

    Bhai aap ne jo dousra link diya ha os se b nehi download ho raha. Koi direct link do could download ka opcton deta ha or mere pas pakiege wala net nehi ha mobilink se use kar raha hun handler par. Direct link german proxy me past kar k download ho jata ha. Aap ko takleef day raha hun is k liye advance mazrat or advance thankx help karne k liye. Me wait kar raha hun

  8. #54
    Malik Wahab's Avatar
    Malik Wahab is offline Advance Member
    Last Online
    25th September 2017 @ 07:09 PM
    Join Date
    28 Jun 2012
    Location
    LAHORE
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    5,061
    Threads
    256
    Credits
    2,277
    Thanked
    436

    Default

    Ok deta hun

  9. The Following User Says Thank You to Malik Wahab For This Useful Post:

    mfaisalkotli (4th June 2015)

  10. #55
    Malik Wahab's Avatar
    Malik Wahab is offline Advance Member
    Last Online
    25th September 2017 @ 07:09 PM
    Join Date
    28 Jun 2012
    Location
    LAHORE
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    5,061
    Threads
    256
    Credits
    2,277
    Thanked
    436

    Default

    Quote mfaisalkotli said: View Post
    Bhai aap ne jo dousra link diya ha os se b nehi download ho raha. Koi direct link do could download ka opcton deta ha or mere pas pakiege wala net nehi ha mobilink se use kar raha hun handler par. Direct link german proxy me past kar k download ho jata ha. Aap ko takleef day raha hun is k liye advance mazrat or advance thankx help karne k liye. Me wait kar raha hun
    Ye lo direct link

    http://is.gd/JZLL83

  11. #56
    Malik Wahab's Avatar
    Malik Wahab is offline Advance Member
    Last Online
    25th September 2017 @ 07:09 PM
    Join Date
    28 Jun 2012
    Location
    LAHORE
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    5,061
    Threads
    256
    Credits
    2,277
    Thanked
    436

  12. #57
    mfaisalkotli is offline Member
    Last Online
    2nd September 2016 @ 06:29 PM
    Join Date
    24 Jan 2013
    Location
    Kotli (A.K)
    Gender
    Male
    Posts
    529
    Threads
    56
    Credits
    0
    Thanked
    31

    Default

    ok me download karta hun thanks

  13. #58
    mfaisalkotli is offline Member
    Last Online
    2nd September 2016 @ 06:29 PM
    Join Date
    24 Jan 2013
    Location
    Kotli (A.K)
    Gender
    Male
    Posts
    529
    Threads
    56
    Credits
    0
    Thanked
    31

    Default

    brother jab me is ko open kar k
    make it ra1n par click karta hun to thori dair baad ye likha hova aa jata ha screen par
    towelroot isn't responding
    do you close it
    wait ok


    or me is par phelay b try kar chuka hun kafi martba
    mere pass is ka latest verson b ha mobile me save
    towelroot-3-0-en-android
    os ko install kar k b try kar chuka hun

  14. #59
    Malik Wahab's Avatar
    Malik Wahab is offline Advance Member
    Last Online
    25th September 2017 @ 07:09 PM
    Join Date
    28 Jun 2012
    Location
    LAHORE
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    5,061
    Threads
    256
    Credits
    2,277
    Thanked
    436

    Default

    Quote mfaisalkotli said: View Post
    brother jab me is ko open kar k
    make it ra1n par click karta hun to thori dair baad ye likha hova aa jata ha screen par
    towelroot isn't responding
    do you close it
    wait ok


    or me is par phelay b try kar chuka hun kafi martba
    mere pass is ka latest verson b ha mobile me save
    towelroot-3-0-en-android
    os ko install kar k b try kar chuka hun
    Upar framaroot
    King o root.
    Root master ka link ha 1st post mn wo try kro

  15. #60
    Malik Wahab's Avatar
    Malik Wahab is offline Advance Member
    Last Online
    25th September 2017 @ 07:09 PM
    Join Date
    28 Jun 2012
    Location
    LAHORE
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    5,061
    Threads
    256
    Credits
    2,277
    Thanked
    436

    Default

    Download iroot latest


    http://irootapk.com

Page 5 of 15 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 75
    Last Post: 1st August 2017, 11:01 PM
  2. ab karen all android Root ..easy
    By jameel225 in forum Android Zone
    Replies: 69
    Last Post: 13th November 2015, 12:25 PM
  3. Android....History and Development Review
    By Ijaz Farooq in forum Android Zone
    Replies: 77
    Last Post: 15th May 2013, 10:14 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •