Results 1 to 12 of 68

Thread: Another Wonderful app to win free bitcoin

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    gamboy's Avatar
    gamboy is offline Advance Member
    Last Online
    1st August 2023 @ 03:37 PM
    Join Date
    22 Apr 2009
    Location
    On the ground
    Age
    40
    Gender
    Male
    Posts
    698
    Threads
    36
    Credits
    444
    Thanked
    30

    Post Another Wonderful app to win free bitcoin

    Sab doston ko mera salam
    Aaj min aapkay liay aik avr best app lay kar hazir hon. ye android app bhe wheel of bitcoin ki tarah har 30 minuite baad aap ko 3 baar satoshi claim ka moqa deta hay. Wheel of bitcoin avr ye app aik hi company ka banaya howa hay min nay 20 dinon min WOB say 15$ kay barabar bitcoin earn kiay hin.
    Is app ko yahan say install karan avr apnay xapo wallet kay email say registration kar lain.wining amount aik second min aapkay xapo wallet min jama hoti hay.

    Note: Agar aap nay Wheel of BTC install kia hay to is app ko kisi dosray xapo wallet walay email say registration karain warna dono apps 1 xapo mail say aap use nahi kar saktay.

    Aik baat zihn min rahy ke har 30 minute baad aap baar baar try kar saktay hin laikin claim sirf 3 baar kar saktay hin agar satoshi thori nikal aain to claim na karain next button par tap karain avr ad ko close karain sirf zayada satoshi walay result ko claim karain. Aap wining amount ko 2 baar double ya zero kay claim say double bhe kar saktay hin yani agar aap 1600 satoshi ko double karain to 3200 satoshi avr double again kay through 6400 satoshi ka claim kar saktay hin. har 15 claim kay baad game 5x mode min chalta hay yane 1600x5=8000 satoshi avr is ko bhe 2 baar double kar kay aap 32000 satoshi aik claim min earn kar saktay hin. To dosto hay na mazaydaar app. Mujhay umeed hay sab doston ko ye app pasand aaiy ga.zaroor is ko apnay android phone min install karain.
    Play store download link

    Direct link
    https://go.onelink.me/1825863292?pid...YMIBJKZDVCAHYK

    My earnings screenshot


    5x mode win

    My Xapo wallet screenshot


    Agar kisi nay meray previous thread wala app try nahi kia hay to aap yahan par detail dekain
    Last edited by gamboy; 2nd December 2015 at 09:36 PM.

Similar Threads

  1. Now earn free bitcoin with your Andriod Phone
    By gamboy in forum Earn Money Online
    Replies: 142
    Last Post: 30th November 2016, 06:22 PM
  2. Earn Free bitcoin on mobile great app
    By Ali4ur in forum Earn Money Online
    Replies: 31
    Last Post: 5th February 2016, 08:30 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •