Results 1 to 12 of 12

Thread: C++ Quick Guide Class 1

  1. #1
    A_Qayoom's Avatar
    A_Qayoom is offline Senior Member+
    Last Online
    9th September 2017 @ 04:42 PM
    Join Date
    28 Apr 2015
    Location
    Sindh
    Gender
    Male
    Posts
    386
    Threads
    81
    Credits
    1,749
    Thanked
    38

    Post C++ Quick Guide Class 1

    C++ is a statically typed, compiled, general-purpose, case-sensitive, free-form programming language that supports procedural, object-oriented, and generic programming.

    C++ is regarded as a middle-level language, as it comprises a combination of both high-level and low-level language features.

    C++ was developed by Bjarne Stroustrup starting in 1979 at Bell Labs in Murray Hill, New Jersey, as an enhancement to the C language and originally named C with Classes but later it was renamed C++ in 1983.

    C++ is a superset of C, and that virtually any legal C program is a legal C++ program.


    C++ Compiler:
    This is actual C++ compiler, which will be used to compile your source code into final executable program.

    Most C++ compilers don't care what extension you give your source code, but if you don't specify otherwise, many will use .cpp by default

    Most frequently used and free available compiler is GNU C/C++ compiler, otherwise you can have compilers either from HP or Solaris if you have respective Operating Systems.

    C++ Program Structure:
    Let us look at a simple code that would print the words Hello World.
    Code:
    #include <iostream>
    using namespace std;
     
    // main() is where program execution begins.
     
    int main()
    {
       cout << "Hello World"; // prints Hello World
       return 0;
    }

    Comments in C++
    C++ supports single line and multi-line comments. All characters available inside any comment are ignored by C++ compiler.

    C++ comments start with /* and end with */. For example:
    Code:
    /* This is a comment */
     
    /* C++ comments can  also
     * span multiple lines
     */

    A comment can also start with //, extending to the end of the line. For example:
    Code:
    #include <iostream>
    using namespace std;
     
    main()
    {
       cout << "Hello World"; // prints Hello World
     
       return 0;
    }


    C++ Primitive Built-in Types:
    C++ offer the programmer a rich assortment of built-in as well as user-defined data types. Following table list down seven basic C++ data types:

    Type KeyWord
    Boolean bool
    Character char
    Integer int
    Floating point float
    Double floating point double
    Valueless void
    Wide character wchar_t
    Comming Soon Next Class Please Wait Guys,,
    And Don't Forget Thanks,,

  2. #2
    imtiaz223's Avatar
    imtiaz223 is offline Advance Member
    Last Online
    Yesterday @ 12:14 PM
    Join Date
    05 Jan 2015
    Location
    bahawalnagar
    Age
    19
    Gender
    Male
    Posts
    1,165
    Threads
    56
    Credits
    684
    Thanked
    38

    Default

    niceee bt urdu main btaty to bht acha hota

  3. #3
    A_Qayoom's Avatar
    A_Qayoom is offline Senior Member+
    Last Online
    9th September 2017 @ 04:42 PM
    Join Date
    28 Apr 2015
    Location
    Sindh
    Gender
    Male
    Posts
    386
    Threads
    81
    Credits
    1,749
    Thanked
    38

    Default

    Quote imtiaz223 said: View Post
    niceee bt urdu main btaty to bht acha hota
    Bhai Passand Karni Ke Liye Thks,

    Aur Aap ne Kaha Urdu Main Sekhta To Acha Tha,

    To Main Apko Ek Bat Kahna Chahta Hun,
    Ke Cplusplus Languages aager Aap Enlish Main Sekhein Gy To Ziyada acha Hota,

    Aur Main Apke Bat par atfaq Rakhta hun, Koshish Kron ga,

  4. #4
    Sanaullah K's Avatar
    Sanaullah K is offline Senior Member+
    Last Online
    2nd April 2017 @ 10:49 AM
    Join Date
    26 Sep 2015
    Age
    20
    Gender
    Male
    Posts
    298
    Threads
    13
    Credits
    326
    Thanked
    20

    Default

    Quote A_Qayoom said: View Post
    C++ is a statically typed, compiled, general-purpose, case-sensitive, free-form programming language that supports procedural, object-oriented, and generic programming.

    C++ is regarded as a middle-level language, as it comprises a combination of both high-level and low-level language features.

    C++ was developed by Bjarne Stroustrup starting in 1979 at Bell Labs in Murray Hill, New Jersey, as an enhancement to the C language and originally named C with Classes but later it was renamed C++ in 1983.

    C++ is a superset of C, and that virtually any legal C program is a legal C++ program.


    C++ Compiler:
    This is actual C++ compiler, which will be used to compile your source code into final executable program.

    Most C++ compilers don't care what extension you give your source code, but if you don't specify otherwise, many will use .cpp by default

    Most frequently used and free available compiler is GNU C/C++ compiler, otherwise you can have compilers either from HP or Solaris if you have respective Operating Systems.

    C++ Program Structure:
    Let us look at a simple code that would print the words Hello World.
    Code:
    #include <iostream>
    using namespace std;
     
    // main() is where program execution begins.
     
    int main()
    {
       cout << "Hello World"; // prints Hello World
       return 0;
    }

    Comments in C++
    C++ supports single line and multi-line comments. All characters available inside any comment are ignored by C++ compiler.

    C++ comments start with /* and end with */. For example:
    Code:
    /* This is a comment */
     
    /* C++ comments can  also
     * span multiple lines
     */

    A comment can also start with //, extending to the end of the line. For example:
    Code:
    #include <iostream>
    using namespace std;
     
    main()
    {
       cout << "Hello World"; // prints Hello World
     
       return 0;
    }


    C++ Primitive Built-in Types:
    C++ offer the programmer a rich assortment of built-in as well as user-defined data types. Following table list down seven basic C++ data types:

    Type KeyWord
    Boolean bool
    Character char
    Integer int
    Floating point float
    Double floating point double
    Valueless void
    Wide character wchar_t
    Comming Soon Next Class Please Wait Guys,,
    And Don't Forget Thanks,,

  5. #5
    AsifSattarvi's Avatar
    AsifSattarvi is offline Senior Member+
    Last Online
    2nd April 2017 @ 02:46 PM
    Join Date
    20 May 2012
    Gender
    Male
    Posts
    6,593
    Threads
    102
    Credits
    22,798
    Thanked
    954

    Default

    عبدالقیوم برادر بہت اچھی کلاس شئیر کی ہے آپ نے
    -------
    اس کلاس کا ایک تعارفی تھریڈ بنائیں
    جس میں اس کو سیکھنے کی اہمیت پر بات کریں
    مختصرً
    پھر
    اس کو انسٹال کرنے کے لیے سسٹم کی ضرورت شئیر کریں
    اس کے بعد
    اس زبان کو ڈاؤن لوڈ کرنے کا لنک دیں
    پھر
    جا کر یہ تھریڈ کارآمد ہوگا
    اس طرح دوست اس زبان کو سسٹم پر انسٹال کر کے آپ کی کلاس پر کام کریں گے
    اور
    کلاسس شئیر کرنے کا مقصد بھی پورا ہوگا
    -------
    اگر کوئی بات اچھی نہ لگی ہوتو معذرت چاہتا ہوں

  6. #6
    A_Qayoom's Avatar
    A_Qayoom is offline Senior Member+
    Last Online
    9th September 2017 @ 04:42 PM
    Join Date
    28 Apr 2015
    Location
    Sindh
    Gender
    Male
    Posts
    386
    Threads
    81
    Credits
    1,749
    Thanked
    38

    Default

    Quote AsifSattarvi said: View Post
    عبدالقیوم برادر بہت اچھی کلاس شئیر کی ہے آپ نے
    -------
    اس کلاس کا ایک تعارفی تھریڈ بنائیں
    جس میں اس کو سیکھنے کی اہمیت پر بات کریں
    مختصرً
    پھر
    اس کو انسٹال کرنے کے لیے سسٹم کی ضرورت شئیر کریں
    اس کے بعد
    اس زبان کو ڈاؤن لوڈ کرنے کا لنک دیں
    پھر
    جا کر یہ تھریڈ کارآمد ہوگا
    اس طرح دوست اس زبان کو سسٹم پر انسٹال کر کے آپ کی کلاس پر کام کریں گے
    اور
    کلاسس شئیر کرنے کا مقصد بھی پورا ہوگا
    -------
    اگر کوئی بات اچھی نہ لگی ہوتو معذرت چاہتا ہوں
    G acha bhai,

    aur rahe bat Introduction ke Wo main iss Section mein kuch dan phle de choqa hun

    aur Llink aur opter ke wo,
    Kaisi C++ ke Programer Ke Liye easara he kafi hota he,

  7. #7
    AsifSattarvi's Avatar
    AsifSattarvi is offline Senior Member+
    Last Online
    2nd April 2017 @ 02:46 PM
    Join Date
    20 May 2012
    Gender
    Male
    Posts
    6,593
    Threads
    102
    Credits
    22,798
    Thanked
    954

    Default

    اشارہ ہی کافی ہوتا ہے
    بقول آپ کے۔۔۔پروگرامر کےلیے۔
    ہم تو ابھی نئے نئے ہیں ۔۔۔تو اشارے کہاں سمجھ سکتے ہیں
    اس لیے کلاسس ۔۔۔۔پروگرامرز کو سامنے رکھتے ہوئے بنائیں گے تو۔۔۔بچارے بیگنر کیا کریں گے
    خیر ہم نے تو یونہی بات آپ کے سامنے رکھ دی
    جیسا آپ کو بہتر لگتا ہے
    اُس طرح اپنی قیمتی کلاس کو چلائیں
    آپ کی اگلی کلاس کا انتظار رہے گا
    بہت شکریہ

  8. #8
    A_Qayoom's Avatar
    A_Qayoom is offline Senior Member+
    Last Online
    9th September 2017 @ 04:42 PM
    Join Date
    28 Apr 2015
    Location
    Sindh
    Gender
    Male
    Posts
    386
    Threads
    81
    Credits
    1,749
    Thanked
    38

  9. #9
    bilal_hm's Avatar
    bilal_hm is offline Advance Member
    Last Online
    19th November 2017 @ 12:10 AM
    Join Date
    05 Jan 2010
    Location
    ...............
    Gender
    Male
    Posts
    1,173
    Threads
    46
    Credits
    601
    Thanked
    56

    Default

    Quote A_Qayoom said: View Post
    C++ is a statically typed, compiled, general-purpose, case-sensitive, free-form programming language that supports procedural, object-oriented, and generic programming.

    C++ is regarded as a middle-level language, as it comprises a combination of both high-level and low-level language features.

    C++ was developed by Bjarne Stroustrup starting in 1979 at Bell Labs in Murray Hill, New Jersey, as an enhancement to the C language and originally named C with Classes but later it was renamed C++ in 1983.

    C++ is a superset of C, and that virtually any legal C program is a legal C++ program.


    C++ Compiler:
    This is actual C++ compiler, which will be used to compile your source code into final executable program.

    Most C++ compilers don't care what extension you give your source code, but if you don't specify otherwise, many will use .cpp by default

    Most frequently used and free available compiler is GNU C/C++ compiler, otherwise you can have compilers either from HP or Solaris if you have respective Operating Systems.

    C++ Program Structure:
    Let us look at a simple code that would print the words Hello World.
    Code:
    #include <iostream>
    using namespace std;
     
    // main() is where program execution begins.
     
    int main()
    {
       cout << "Hello World"; // prints Hello World
       return 0;
    }

    Comments in C++
    C++ supports single line and multi-line comments. All characters available inside any comment are ignored by C++ compiler.

    C++ comments start with /* and end with */. For example:
    Code:
    /* This is a comment */
     
    /* C++ comments can  also
     * span multiple lines
     */

    A comment can also start with //, extending to the end of the line. For example:
    Code:
    #include <iostream>
    using namespace std;
     
    main()
    {
       cout << "Hello World"; // prints Hello World
     
       return 0;
    }


    C++ Primitive Built-in Types:
    C++ offer the programmer a rich assortment of built-in as well as user-defined data types. Following table list down seven basic C++ data types:

    Type KeyWord
    Boolean bool
    Character char
    Integer int
    Floating point float
    Double floating point double
    Valueless void
    Wide character wchar_t
    Comming Soon Next Class Please Wait Guys,,
    And Don't Forget Thanks,,



    C + + طریقہ کار، اعتراض پر مبنی، اور عام پروگرامنگ کی حمایت کرتا ہے کہ ایک statically ٹائپ، مرتب، عام مقصد کی، حساس، مفت فارم پروگرامنگ زبان ہے.

    یہ اعلی سطحی اور کم سطح کی زبان کی خصوصیات دونوں کا ایک مجموعہ پر مشتمل کے طور پر C + +، ایک درمیانے درجے کی زبان کے طور پر شمار کیا جاتا ہے.

    C + + سی زبان میں ایک اضافہ کے طور پر، مرے ہل، نیو جرسی میں بیل لیبز میں 1979 میں شروع ہونے والے Bjarne Stroustrup کی طرف سے تیار اور اصل طبقات کے ساتھ سی نامی لیکن بعد میں اسے 1983 میں C + + نام تبدیل کر دیا گیا.

    C + + سی کے superset ہے، اور یہ کہ تقریبا کسی بھی قانونی سی پروگرام ایک قانونی C + + پروگرام ہے.

    C + + کمپائلر:
    یہ آخری کارکردگی پروگرام میں آپ کے منبع کوڈ مرتب کرنے کے لئے استعمال کیا جائے گا جس میں اصل C + + سنکلک، ہے.

    سب سے زیادہ C + + compilers کے آپ کے منبع کوڈ دے کیا توسیع کی دیکھ بھال نہیں کرتے، لیکن آپ کو دوسری صورت کی وضاحت نہیں کرتے تو بہت پہلے سے طے شدہ کی طرف سے .cpp استعمال کریں گے

    سب سے زیادہ کثرت سے آپ کے متعلقہ آپریٹنگ سسٹم ہے تو دوسری صورت میں آپ HP یا سولیرس سے یا تو مرتب کر سکتے ہیں، استعمال کیا اور مفت دستیاب سنکلک GNU C / C + + سنکلک ہے.

    C + + پروگرام کی ساخت:
    ہم الفاظ ہیلو دنیا پرنٹ کریں گے کہ ایک سادہ کوڈ پر نظر ڈالیں.
    کوڈ:
    # شامل <iostream>
    نیم سپیس ایسٹیڈی استعمال کرتے ہوئے؛

    پروگرام پر عملدرآمد شروع ہوتا ہے جہاں // اہم () ہے.

    ) (int اہم
    {
    cout << "ہیلو دنیا"؛ // پرنٹس ہیلو دنیا
    0 واپس؛
    }

    C میں تبصرے +
    C + + ایک لائن اور کثیر لائن تبصرے کی حمایت کرتا. کوئی تبصرہ اندر دستیاب تمام حروف C + + سنکلک کی طرف سے نظر انداز کر رہے.

    C + + تبصرے / * ساتھ شروع کریں اور * / کے ساتھ ختم. مثال کے طور پر:
    کوڈ:
    / * یہ * / ایک تبصرہ ہے

    / * C + + تبصرے بھی کر سکتے ہیں
    * مدت ایک سے زیادہ لائنوں
    * /

    ایک تبصرہ بھی لائن کے آخر تک توسیع، // کے ساتھ شروع کر سکتے ہیں. مثال کے طور پر:
    کوڈ:
    # شامل <iostream>
    نیم سپیس ایسٹیڈی استعمال کرتے ہوئے؛

    مین ()
    {
    cout << "ہیلو دنیا"؛ // پرنٹس ہیلو دنیا

    0 واپس؛
    }


    C + + آدم بلٹ میں کی قسم:
    سی پروگرامر بلٹ میں کے طور پر اچھی طرح سے کے طور پر صارف کی وضاحت کے اعداد و شمار اقسام میں سے ایک امیر درجہ بندی کی پیشکش + +. مندرجہ ذیل ٹیبل فہرست کو سات بنیادی C + + اعداد و شمار اقسام:

    قسم مطلوبہ الفاظ
    بولین bool کے
    کریکٹر چار
    عددی INT
    فلوٹنگ پوائنٹ فلوٹ
    ڈبل فلوٹنگ پوائنٹ ڈبل
    بیکار باطل
    وسیع کردار wchar_t
    جلد ہی Comming اگلی کلاس لوگ براہ مہربانی انتظار کریں،
    اور شکریہ نہ بھولنا،
    ‎"Everybody in this world loves you for his own interest. Only ALLAH Loves you for your interest."

  10. #10
    Arifbuneri is offline Junior Member
    Last Online
    2nd April 2016 @ 08:10 PM
    Join Date
    01 Jan 2016
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    1
    Threads
    0
    Credits
    -14
    Thanked
    0

    Default

    agr hm print ki bjai endl; likhi to program run hoga???

  11. #11
    A_Qayoom's Avatar
    A_Qayoom is offline Senior Member+
    Last Online
    9th September 2017 @ 04:42 PM
    Join Date
    28 Apr 2015
    Location
    Sindh
    Gender
    Male
    Posts
    386
    Threads
    81
    Credits
    1,749
    Thanked
    38

    Default

    Quote bilal_hm said: View Post
    C + + طریقہ کار، اعتراض پر مبنی، اور عام پروگرامنگ کی حمایت کرتا ہے کہ ایک statically ٹائپ، مرتب، عام مقصد کی، حساس، مفت فارم پروگرامنگ زبان ہے.

    یہ اعلی سطحی اور کم سطح کی زبان کی خصوصیات دونوں کا ایک مجموعہ پر مشتمل کے طور پر C + +، ایک درمیانے درجے کی زبان کے طور پر شمار کیا جاتا ہے.

    C + + سی زبان میں ایک اضافہ کے طور پر، مرے ہل، نیو جرسی میں بیل لیبز میں 1979 میں شروع ہونے والے Bjarne Stroustrup کی طرف سے تیار اور اصل طبقات کے ساتھ سی نامی لیکن بعد میں اسے 1983 میں C + + نام تبدیل کر دیا گیا.

    C + + سی کے superset ہے، اور یہ کہ تقریبا کسی بھی قانونی سی پروگرام ایک قانونی C + + پروگرام ہے.

    C + + کمپائلر:
    یہ آخری کارکردگی پروگرام میں آپ کے منبع کوڈ مرتب کرنے کے لئے استعمال کیا جائے گا جس میں اصل C + + سنکلک، ہے.

    سب سے زیادہ C + + compilers کے آپ کے منبع کوڈ دے کیا توسیع کی دیکھ بھال نہیں کرتے، لیکن آپ کو دوسری صورت کی وضاحت نہیں کرتے تو بہت پہلے سے طے شدہ کی طرف سے .cpp استعمال کریں گے

    سب سے زیادہ کثرت سے آپ کے متعلقہ آپریٹنگ سسٹم ہے تو دوسری صورت میں آپ HP یا سولیرس سے یا تو مرتب کر سکتے ہیں، استعمال کیا اور مفت دستیاب سنکلک GNU C / C + + سنکلک ہے.

    C + + پروگرام کی ساخت:
    ہم الفاظ ہیلو دنیا پرنٹ کریں گے کہ ایک سادہ کوڈ پر نظر ڈالیں.
    کوڈ:
    # شامل <iostream>
    نیم سپیس ایسٹیڈی استعمال کرتے ہوئے؛

    پروگرام پر عملدرآمد شروع ہوتا ہے جہاں // اہم () ہے.

    ) (int اہم
    {
    cout << "ہیلو دنیا"؛ // پرنٹس ہیلو دنیا
    0 واپس؛
    }

    C میں تبصرے +
    C + + ایک لائن اور کثیر لائن تبصرے کی حمایت کرتا. کوئی تبصرہ اندر دستیاب تمام حروف C + + سنکلک کی طرف سے نظر انداز کر رہے.

    C + + تبصرے / * ساتھ شروع کریں اور * / کے ساتھ ختم. مثال کے طور پر:
    کوڈ:
    / * یہ * / ایک تبصرہ ہے

    / * C + + تبصرے بھی کر سکتے ہیں
    * مدت ایک سے زیادہ لائنوں
    * /

    ایک تبصرہ بھی لائن کے آخر تک توسیع، // کے ساتھ شروع کر سکتے ہیں. مثال کے طور پر:
    کوڈ:
    # شامل <iostream>
    نیم سپیس ایسٹیڈی استعمال کرتے ہوئے؛

    مین ()
    {
    cout << "ہیلو دنیا"؛ // پرنٹس ہیلو دنیا

    0 واپس؛
    }


    C + + آدم بلٹ میں کی قسم:
    سی پروگرامر بلٹ میں کے طور پر اچھی طرح سے کے طور پر صارف کی وضاحت کے اعداد و شمار اقسام میں سے ایک امیر درجہ بندی کی پیشکش + +. مندرجہ ذیل ٹیبل فہرست کو سات بنیادی C + + اعداد و شمار اقسام:

    قسم مطلوبہ الفاظ
    بولین bool کے
    کریکٹر چار
    عددی INT
    فلوٹنگ پوائنٹ فلوٹ
    ڈبل فلوٹنگ پوائنٹ ڈبل
    بیکار باطل
    وسیع کردار wchar_t
    جلد ہی Comming اگلی کلاس لوگ براہ مہربانی انتظار کریں،
    اور شکریہ نہ بھولنا،
    Shokriya Bhai

  12. #12
    asadtod's Avatar
    asadtod is offline Junior Member
    Last Online
    3rd August 2017 @ 04:57 AM
    Join Date
    13 Jan 2013
    Location
    gujrat,jalalpur
    Age
    26
    Gender
    Male
    Posts
    9
    Threads
    1
    Credits
    22
    Thanked
    0

    Default

    Assalam o alikum sir. Men it men new hun or c++ sekhna chahta hun lakin abi tak jitni b classes dekhi hen koi b shuru say nai ha.. yani ke c++ lenguage likhni kahan ha notepad pay ya kisi or program men or c++ say hum kia kia kar saktay hen. Is ka faida kia ha? Please 1 class pori Ditail ki bnaen jesay muj jesa unpar be asani say samaj sakay.shukria

Similar Threads

  1. Replies: 28
    Last Post: 1st September 2015, 09:29 PM
  2. Replies: 2
    Last Post: 31st May 2015, 07:37 PM
  3. MaNAGEMENT take NOTICE ,Quick,very Quick ResPoNse Needed. (zoOp)
    By MUBBI_UNPREDICTABLE in forum Tajaweez aur Shikayat
    Replies: 4
    Last Post: 25th August 2009, 06:46 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •