Webhosting in Pakistan
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 12 of 16

Thread: PHONE KO AEROPLANE MODE ME RKH KR MOBILE DATA USE KRE

  1. #1
    Abid.ali.Badsha's Avatar
    Abid.ali.Badsha is offline Senior Member+
    Last Online
    14th February 2018 @ 09:32 AM
    Join Date
    22 Oct 2016
    Age
    20
    Gender
    Male
    Posts
    34
    Threads
    28
    Credits
    210
    Thanked
    2

    Default PHONE KO AEROPLANE MODE ME RKH KR MOBILE DATA USE KRE

    Webhosting in Pakistan
    *APNE PHONE KO AEROPLANE MODE ME RKH
    KR MOBILE DATA Ya Wifi USE KRE*
    FRIENDS AEROPLANE MODE ME AAP
    KOI V NETWRK RELATED WORK NHI
    KR SKTE QK ISS MODE ME AAPKE
    PHONE K SARE WIRELESS NETWRKS
    BLOCK HO JATE HAIN!
    BUT AAJ HM SEEKHENGE KI HUM
    AEROPLANE MODE ONN KR K V
    APNE PHONE ME MOBILE DATA
    Wifi etc KAISE USE KR SKTE HAIN!
    1. SBSE PEHLE AAP APNE PHONE ME
    AEROPLANE MODE ONN KR DE,
    2. AB AAPKE PHONE K SAARE NETWRKS
    BLOCK HO JAYENGE,
    3. AB AAP APNE PHONE K DIALER ME JAAYE
    AND YEH CODE ENTER KRE *#*#4636#*#*
    4. AB AAP PHONE INFO K OPTION ME JAYE,
    5. AB AAP KO BAHUT OPTIONS MILENGE
    WHA AAPKO
    DATA CONNECTION ONN KRNA HAI,
    6. AB AAP AEROPLANE MODE ME V
    APNE PHONE KA DATA USE KR PAYENGE!
    (End)
    Attached Images Attached Images  

  2. #2
    My Heaven's Avatar
    My Heaven is offline Advance Member
    Last Online
    Yesterday @ 06:29 PM
    Join Date
    26 Nov 2010
    Location
    Kashmore
    Gender
    Male
    Posts
    2,700
    Threads
    282
    Credits
    6,200
    Thanked
    133

    Default

    Quote Abid.ali.Badsha said: View Post
    *APNE PHONE KO AEROPLANE MODE ME RKH
    KR MOBILE DATA Ya Wifi USE KRE*
    FRIENDS AEROPLANE MODE ME AAP
    KOI V NETWRK RELATED WORK NHI
    KR SKTE QK ISS MODE ME AAPKE
    PHONE K SARE WIRELESS NETWRKS
    BLOCK HO JATE HAIN!
    BUT AAJ HM SEEKHENGE KI HUM
    AEROPLANE MODE ONN KR K V
    APNE PHONE ME MOBILE DATA
    Wifi etc KAISE USE KR SKTE HAIN!
    1. SBSE PEHLE AAP APNE PHONE ME
    AEROPLANE MODE ONN KR DE,
    2. AB AAPKE PHONE K SAARE NETWRKS
    BLOCK HO JAYENGE,
    3. AB AAP APNE PHONE K DIALER ME JAAYE
    AND YEH CODE ENTER KRE *#*#4636#*#*
    4. AB AAP PHONE INFO K OPTION ME JAYE,
    5. AB AAP KO BAHUT OPTIONS MILENGE
    WHA AAPKO
    DATA CONNECTION ONN KRNA HAI,
    6. AB AAP AEROPLANE MODE ME V
    APNE PHONE KA DATA USE KR PAYENGE!
    (End)
    Bhai is se call sms etc aana jana band ho jaengy? sirf data hi chaly ga?

    Sent from my QMobile i1
    Always put your trust or faith in God
    Because man will only disappoint you

  3. #3
    tofique789 is offline Senior Member+
    Last Online
    5th June 2018 @ 11:09 PM
    Join Date
    19 May 2017
    Age
    22
    Gender
    Male
    Posts
    95
    Threads
    3
    Credits
    402
    Thanked
    6

    Default

    nice

  4. #4
    Abdul-Ghafar is offline Senior Member+
    Last Online
    17th July 2018 @ 09:38 AM
    Join Date
    16 Mar 2016
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    535
    Threads
    85
    Credits
    2,955
    Thanked
    25

    Default

    yahan pe data connection ka to ki v aption nhi

  5. #5
    SardarChandio is offline Junior Member
    Last Online
    13th November 2017 @ 10:19 AM
    Join Date
    12 Nov 2017
    Location
    SitaRoad
    Age
    18
    Gender
    Male
    Posts
    1
    Threads
    0
    Credits
    8
    Thanked
    0

    Default


  6. #6
    Join Date
    16 Aug 2009
    Location
    Makkah , Saudia
    Gender
    Male
    Posts
    15,026
    Threads
    277
    Credits
    66,287
    Thanked
    803

    Default

    Quote Abid.ali.Badsha said: View Post
    *APNE PHONE KO AEROPLANE MODE ME RKH
    KR MOBILE DATA Ya Wifi USE KRE*
    FRIENDS AEROPLANE MODE ME AAP
    KOI V NETWRK RELATED WORK NHI
    KR SKTE QK ISS MODE ME AAPKE
    PHONE K SARE WIRELESS NETWRKS
    BLOCK HO JATE HAIN!
    BUT AAJ HM SEEKHENGE KI HUM
    AEROPLANE MODE ONN KR K V
    APNE PHONE ME MOBILE DATA
    Wifi etc KAISE USE KR SKTE HAIN!
    1. SBSE PEHLE AAP APNE PHONE ME
    AEROPLANE MODE ONN KR DE,
    2. AB AAPKE PHONE K SAARE NETWRKS
    BLOCK HO JAYENGE,
    3. AB AAP APNE PHONE K DIALER ME JAAYE
    AND YEH CODE ENTER KRE *#*#4636#*#*
    4. AB AAP PHONE INFO K OPTION ME JAYE,
    5. AB AAP KO BAHUT OPTIONS MILENGE
    WHA AAPKO
    DATA CONNECTION ONN KRNA HAI,
    6. AB AAP AEROPLANE MODE ME V
    APNE PHONE KA DATA USE KR PAYENGE!
    (End)
    Thanks for Information

  7. #7
    Abid.ali.Badsha's Avatar
    Abid.ali.Badsha is offline Senior Member+
    Last Online
    14th February 2018 @ 09:32 AM
    Join Date
    22 Oct 2016
    Age
    20
    Gender
    Male
    Posts
    34
    Threads
    28
    Credits
    210
    Thanked
    2

    Default

    Quote My Heaven said: View Post

    Bhai is se call sms etc aana jana band ho jaengy? sirf data hi chaly ga?

    Sent from my QMobile i1
    only data and wifi

  8. #8
    ismailsabir9 is offline Senior Member+
    Last Online
    30th June 2018 @ 09:56 PM
    Join Date
    13 Sep 2014
    Location
    mardan
    Age
    34
    Gender
    Male
    Posts
    161
    Threads
    18
    Credits
    718
    Thanked
    6

    Default

    to data ka options kha he plz help

  9. #9
    Talha jamil's Avatar
    Talha jamil is offline Doctor
    Last Online
    11th December 2017 @ 07:10 PM
    Join Date
    13 Aug 2014
    Location
    Faisalabad
    Age
    21
    Gender
    Male
    Posts
    835
    Threads
    90
    Credits
    2,134
    Thanked
    46

    Default

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    Faisalabadian,s

    O Acha g

  10. #10
    Mohsiniqbal469's Avatar
    Mohsiniqbal469 is offline Senior Member+
    Last Online
    1st July 2018 @ 05:56 PM
    Join Date
    25 Dec 2016
    Location
    Sargodha
    Age
    26
    Gender
    Male
    Posts
    178
    Threads
    31
    Credits
    -546
    Thanked
    5

    Default

    Quote Abid.ali.Badsha said: View Post
    *APNE PHONE KO AEROPLANE MODE ME RKH
    KR MOBILE DATA Ya Wifi USE KRE*
    FRIENDS AEROPLANE MODE ME AAP
    KOI V NETWRK RELATED WORK NHI
    KR SKTE QK ISS MODE ME AAPKE
    PHONE K SARE WIRELESS NETWRKS
    BLOCK HO JATE HAIN!
    BUT AAJ HM SEEKHENGE KI HUM
    AEROPLANE MODE ONN KR K V
    APNE PHONE ME MOBILE DATA
    Wifi etc KAISE USE KR SKTE HAIN!
    1. SBSE PEHLE AAP APNE PHONE ME
    AEROPLANE MODE ONN KR DE,
    2. AB AAPKE PHONE K SAARE NETWRKS
    BLOCK HO JAYENGE,
    3. AB AAP APNE PHONE K DIALER ME JAAYE
    AND YEH CODE ENTER KRE *#*#4636#*#*
    4. AB AAP PHONE INFO K OPTION ME JAYE,
    5. AB AAP KO BAHUT OPTIONS MILENGE
    WHA AAPKO
    DATA CONNECTION ONN KRNA HAI,
    6. AB AAP AEROPLANE MODE ME V
    APNE PHONE KA DATA USE KR PAYENGE!
    (End)
    bkwas haa yh data ka option rb ay gaa jb apka arplan mode hide hogaaaa. ...... fake h

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

  11. #11
    khanfait is offline Senior Member+
    Last Online
    24th June 2018 @ 06:04 PM
    Join Date
    08 Nov 2016
    Age
    23
    Gender
    Male
    Posts
    60
    Threads
    6
    Credits
    279
    Thanked
    0

    Default

    Thu aeroplane mode ka kia faida

  12. #12
    Bukhari99's Avatar
    Bukhari99 is offline Advance Member
    Last Online
    12th July 2018 @ 12:58 PM
    Join Date
    29 Dec 2015
    Location
    Rahimyar Khan
    Age
    25
    Gender
    Male
    Posts
    2,459
    Threads
    40
    Credits
    2,891
    Thanked
    109

    Default

    Webhosting in Pakistan
    motorola pe ye code nhi lagta

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. How to recover mobile data like phone book and message ???
    By khalidgkp in forum Mobile phones problems and Help Zone
    Replies: 7
    Last Post: 9th November 2013, 05:53 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •