Results 1 to 12 of 12

Thread: i-touch teblet

  1. #1
    Abdul-Ghafar is offline Senior Member+
    Last Online
    Yesterday @ 07:35 AM
    Join Date
    16 Mar 2016
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    531
    Threads
    84
    Credits
    2,903
    Thanked
    25

    Default i-touch teblet

    :

    dosto mene ik teblat lya i-touch C703
    android version 4.4.4

    please ye batao ke is men sim kahan lagta hy
    mujhe jaga nazar nhi aati please ksi ko pata ho to batayen

    is men sim kahan lagti hy
    thanx in advance

  2. #2
    Join Date
    26 Mar 2010
    Location
    Lahore
    Gender
    Male
    Posts
    6,589
    Threads
    902
    Credits
    51,147
    Thanked
    826

    Default

    Quote Abdul-Ghafar said: View Post
    :

    dosto mene ik teblat lya i-touch C703
    android version 4.4.4

    please ye batao ke is men sim kahan lagta hy
    mujhe jaga nazar nhi aati please ksi ko pata ho to batayen

    is men sim kahan lagti hy
    thanx in advance

    اس کی تفصیل یہ ہے۔
    Description:

    Model No.:C703 System:Google Android 4.1 Storage:4GB FlashExternal: Support 32GB Micro TF Card3D: Support 3D Screen: 7 / 1024 X 768 / Battery: 3200mAh Language: Arabic, English, Chinese,French,23 languages,etc. Networks: WiFi: Support 802.11b/g 3G: USB 3G Modem Camera: 5MP AF 2MP Front Camera Software: Support Skype, Gmail, MS Office, Google Play, Arabic Keyboard, Yahoo Messenger, ...




  3. #3
    Abdul-Ghafar is offline Senior Member+
    Last Online
    Yesterday @ 07:35 AM
    Join Date
    16 Mar 2016
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    531
    Threads
    84
    Credits
    2,903
    Thanked
    25

    Default

    Quote Shaheen Latif said: View Post



    اس کی تفصیل یہ ہے۔
    Description:

    Model No.:C703 System:Google Android 4.1 Storage:4GB FlashExternal: Support 32GB Micro TF Card3D: Support 3D Screen: 7 / 1024 X 768 / Battery: 3200mAh Language: Arabic, English, Chinese,French,23 languages,etc. Networks: WiFi: Support 802.11b/g 3G: USB 3G Modem Camera: 5MP AF 2MP Front Camera Software: Support Skype, Gmail, MS Office, Google Play, Arabic Keyboard, Yahoo Messenger, ...



    bhai jaan mere sawal ka to javab nhi mila is me
    ke SIM kahan se lage gi

  4. #4
    Join Date
    26 Mar 2010
    Location
    Lahore
    Gender
    Male
    Posts
    6,589
    Threads
    902
    Credits
    51,147
    Thanked
    826

    Default

    Quote Abdul-Ghafar said: View Post


    bhai jaan mere sawal ka to javab nhi mila is me
    ke SIM kahan se lage gi
    اس تفصیل کے مطابق اس میں سم نہیں ڈل سکتی۔ لیکن وائی فائی پر کام کرے گا۔

  5. #5
    Abdul-Ghafar is offline Senior Member+
    Last Online
    Yesterday @ 07:35 AM
    Join Date
    16 Mar 2016
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    531
    Threads
    84
    Credits
    2,903
    Thanked
    25

    Default

    Quote Shaheen Latif said: View Post


    اس تفصیل کے مطابق اس میں سم نہیں ڈل سکتی۔ لیکن وائی فائی پر کام کرے گا۔
    acha phir is me BT bhi kam nhi karta woh kese thik honga

    send kar raha resive nhi karta any solotion

  6. #6
    Join Date
    26 Mar 2010
    Location
    Lahore
    Gender
    Male
    Posts
    6,589
    Threads
    902
    Credits
    51,147
    Thanked
    826

    Default

    BT
    سے کیا مراد ہے۔


    Sent from my iPhone 7+ using Tapatalk Pro.

  7. #7
    Mob-Mart is offline Senior Member+
    Last Online
    Yesterday @ 12:12 AM
    Join Date
    04 Jan 2018
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    50
    Threads
    44
    Credits
    283
    Thanked
    0

    Default Guide Lines

    Salam Brother,
    apne jo tablet lia hai us mai sim nai lgti hai ap iski specification ap check krlain or bluetooth ki setting mai jakar ap pair banai to phr wo receive bhi karayga file.

    Apko aggar meray se help milay to kindly meri or thread per bhi reply kijiye ga shukria

    Brand: iTouch
    Model: C703
    3D Picture: Yes
    Color: White, Black, Blue, Pink, Gold
    Operating System: Android
    OS Version: Android 4.4.2 ( KitKat )
    Screen Size: 7 inch
    Screen Type: LCD
    Connectivity: WiFi, Bluetooth
    Storage: 8GB
    RAM: 512MB
    Processor Type: Dual Core
    Camera: Dual-Camera (Front/Back)
    Camera Type: Primary2.0 Mp
    Secondery0.3 Mp
    Other Notes: External MemorySupport up to 32GB
    Language Support multiple languages
    Battery: 3200mAh
    Extra Features: MusicMP3,WMA,MP2,OGG,AAC,M4A,MA4,FLAC,APE,3GP,WAV
    VideoMpeg1, Mpeg2, Mpeg4 SP/ASP GMC, XVID, H.263
    ToolsCalendar, Alarm Clock, Calculator, Label, Weather, Clock, Recording, etc.

    Regards
    Mob-Mart

  8. #8
    Abdul-Ghafar is offline Senior Member+
    Last Online
    Yesterday @ 07:35 AM
    Join Date
    16 Mar 2016
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    531
    Threads
    84
    Credits
    2,903
    Thanked
    25

    Default

    Quote Mob-Mart said: View Post
    Salam Brother,
    apne jo tablet lia hai us mai sim nai lgti hai ap iski specification ap check krlain or bluetooth ki setting mai jakar ap pair banai to phr wo receive bhi karayga file.

    Apko aggar meray se help milay to kindly meri or thread per bhi reply kijiye ga shukria

    Brand: iTouch
    Model: C703
    3D Picture: Yes
    Color: White, Black, Blue, Pink, Gold
    Operating System: Android
    OS Version: Android 4.4.2 ( KitKat )
    Screen Size: 7 inch
    Screen Type: LCD
    Connectivity: WiFi, Bluetooth
    Storage: 8GB
    RAM: 512MB
    Processor Type: Dual Core
    Camera: Dual-Camera (Front/Back)
    Camera Type: Primary2.0 Mp
    Secondery0.3 Mp
    Other Notes: External MemorySupport up to 32GB
    Language Support multiple languages
    Battery: 3200mAh
    Extra Features: MusicMP3,WMA,MP2,OGG,AAC,M4A,MA4,FLAC,APE,3GP,WAV
    VideoMpeg1, Mpeg2, Mpeg4 SP/ASP GMC, XVID, H.263
    ToolsCalendar, Alarm Clock, Calculator, Label, Weather, Clock, Recording, etc.

    Regards
    Mob-Mart
    boht shukrya bhai jaan men setting karta hon..

  9. #9
    Abdul-Ghafar is offline Senior Member+
    Last Online
    Yesterday @ 07:35 AM
    Join Date
    16 Mar 2016
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    531
    Threads
    84
    Credits
    2,903
    Thanked
    25

    Default

    Quote Shaheen Latif said: View Post
    BT
    سے کیا مراد ہے۔


    Sent from my iPhone 7+ using Tapatalk Pro.
    bhai jaan maasha Allah ap itne hushyar hen apko BT bhi samajh nhi aayi ik Member to samajh gya ap ap mod hen

  10. #10
    Asif_Raz's Avatar
    Asif_Raz is offline Senior Member+
    Last Online
    14th April 2018 @ 08:14 AM
    Join Date
    15 May 2014
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    434
    Threads
    26
    Credits
    589
    Thanked
    31

    Default

    apka msla hl hua?'

  11. #11
    Asif_Raz's Avatar
    Asif_Raz is offline Senior Member+
    Last Online
    14th April 2018 @ 08:14 AM
    Join Date
    15 May 2014
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    434
    Threads
    26
    Credits
    589
    Thanked
    31

    Default

    report

  12. #12
    Abdul-Ghafar is offline Senior Member+
    Last Online
    Yesterday @ 07:35 AM
    Join Date
    16 Mar 2016
    Age
    24
    Gender
    Male
    Posts
    531
    Threads
    84
    Credits
    2,903
    Thanked
    25

    Wink

    Quote Asif_Raz said: View Post
    report
    no bro same error

Similar Threads

  1. Ptcl Char Ji Evo Teblet
    By Ihsan123 in forum Mobile phones problems and Help Zone
    Replies: 0
    Last Post: 10th July 2015, 08:28 AM
  2. q teblet
    By Ihsan123 in forum Mobile phones problems and Help Zone
    Replies: 4
    Last Post: 21st June 2014, 12:25 PM
  3. Replies: 8
    Last Post: 23rd May 2012, 01:16 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •