Pakistani Urdu Forum for Free IT Education, ITDunya.com  


Home UrduPad EMail FAQ ITD Mobile
Go Back   Pakistani Urdu Forum for Free IT Education, ITDunya.com > Entertainment and Discussions > Baat cheet
Forgot Password? Join Us!

Baat cheet Discussion about anything with respect and according to rules

IT Online Courses
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 17th February 2012, 01:36 PM
sufibhai's Avatar
Advance Member
 
Last Online: 28th August 2014 12:10 PM
Join Date: 06 Feb 2011
Location: (`.R-a-w-a-
Age: 25
Gender: Male
Posts: 2,199
Started threads: 62 Started threads
Thanks: 90
Thanked 81 Times in 78 Posts
Thread Starter
Question IT Online Courses

Asalam-o-Alaikum
Umeed hai ap sab kheriyat se hn gey.
Mujey infor mation k leyeh is se bether section nai mila isi leyeh mein apna masla yahn beyan ker raha hn.

Swal yeh hia k koi b mera Bhai ya Behn jis ko online it ya is se related courses ke information hai wo yahn share karen
koi b information chaey thori ya zada per share zaror kren.
Maslen koi Free online course jo ap sahi info rekhtey hn?
Koi cousre jo M.A k equal ho?
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 17th February 2012, 05:13 PM
faraz101's Avatar
Advance Member
 
Last Online: 21st June 2014 01:08 PM
Join Date: 03 Oct 2008
Location: mujhe khud nahin pata
Age: 30
Gender: Male
Posts: 1,312
Started threads: 45 Started threads
Thanks: 445
Thanked 94 Times in 71 Posts
Default

bhai online jo IT ke free course hain, wo aap sirf study ker saktay hain aur un ke video lectures dekh saktay hain laikin koi university un ki base per aap ko certificate nahin deti. aap apne knowledge ke liye zaroor study ker lo laikin aap ko bachelor ya master level ki degree is tarah se nahin milegi.
agar aap online study kerna chahtay hain aur fees ka masla hai tou aap Virtual University of pakistan main study ker saktay hain. VU ke it ke courses hain aur Msc ya Bsc computer science ker saktay hain . In ki fees doosri universities se bohot kam hai. aur study ke liye university janay ki zaroorat bhee nahin hai.
doosra agar aap ko degree nahin chahiye tou phir aap foreign ki universities ke courses bhee le saktay hain. agar aap ki english achi hai tou. agar english achi nahin hai aur aap urdu ke courses kerna chahtay hain tou VU ke courses ker len. youtube se un ki videos mil jayen gi. bagher admission liye bhee aap wo courses ker saktay hain bus aap ko degree nahin mile gi.
yahan main kuch free courses ke links share ker raha hoon
ocw.vu.edu.pk/
ocw.mit.edu/
http://www.udacity.com/
Reply With Quote
  #3  
Old 17th February 2012, 10:20 PM
sufibhai's Avatar
Advance Member
 
Last Online: 28th August 2014 12:10 PM
Join Date: 06 Feb 2011
Location: (`.R-a-w-a-
Age: 25
Gender: Male
Posts: 2,199
Started threads: 62 Started threads
Thanks: 90
Thanked 81 Times in 78 Posts
Thread Starter
Default

Quote:
faraz101 said: View Post
bhai online jo IT ke free course hain, wo aap sirf study ker saktay hain aur un ke video lectures dekh saktay hain laikin koi university un ki base per aap ko certificate nahin deti. aap apne knowledge ke liye zaroor study ker lo laikin aap ko bachelor ya master level ki degree is tarah se nahin milegi.
agar aap online study kerna chahtay hain aur fees ka masla hai tou aap Virtual University of pakistan main study ker saktay hain. VU ke it ke courses hain aur Msc ya Bsc computer science ker saktay hain . In ki fees doosri universities se bohot kam hai. aur study ke liye university janay ki zaroorat bhee nahin hai.
doosra agar aap ko degree nahin chahiye tou phir aap foreign ki universities ke courses bhee le saktay hain. agar aap ki english achi hai tou. agar english achi nahin hai aur aap urdu ke courses kerna chahtay hain tou VU ke courses ker len. youtube se un ki videos mil jayen gi. bagher admission liye bhee aap wo courses ker saktay hain bus aap ko degree nahin mile gi.
yahan main kuch free courses ke links share ker raha hoon
ocw.vu.edu.pk/
ocw.mit.edu/
http://www.udacity.com/
BOhat shukriya Faraz bhai
Ap ne itni achi informaion de
yeh sab puchney ka maqsad sirf apni knowleg mein azafa kerna hai
kisi ne pucha tha
thnx again
Aik or bat Ager peisy de kr online keya jey to????
Reply With Quote
  #4  
Old 18th February 2012, 08:04 AM
faraz101's Avatar
Advance Member
 
Last Online: 21st June 2014 01:08 PM
Join Date: 03 Oct 2008
Location: mujhe khud nahin pata
Age: 30
Gender: Male
Posts: 1,312
Started threads: 45 Started threads
Thanks: 445
Thanked 94 Times in 71 Posts
Default

Quote:
BOhat shukriya Faraz bhai
Ap ne itni achi informaion de
yeh sab puchney ka maqsad sirf apni knowleg mein azafa kerna hai
kisi ne pucha tha
thnx again
Aik or bat Ager peisy de kr online keya jey to????
u r always welcome my bro.
agar aap ki english achi hai tou foreign ki universities courses kerwati hain. aap google per distance learning universities search ker len.
aur agar english is level ki nahin hai ke aap foreign universities se study karen tou phir Virtual University se courses ker len. VU IT main bachelors aur Masters kerwati hai. Un ke abhi admission open hain
Reply With Quote
  #5  
Old 19th February 2012, 11:45 AM
sufibhai's Avatar
Advance Member
 
Last Online: 28th August 2014 12:10 PM
Join Date: 06 Feb 2011
Location: (`.R-a-w-a-
Age: 25
Gender: Male
Posts: 2,199
Started threads: 62 Started threads
Thanks: 90
Thanked 81 Times in 78 Posts
Thread Starter
Default

thnx for nice information
VU mein zaror try krn ga.........
Reply With Quote
  #6  
Old 30th March 2013, 01:57 PM
Senior Member
 
Last Online: 27th August 2014 07:41 PM
Join Date: 16 Oct 2012
Age: 36
Gender: Male
Posts: 397
Started threads: 95 Started threads
Thanks: 19
Thanked 6 Times in 6 Posts
Default

Quote:
faraz101 said: View Post
bhai online jo IT ke free course hain, wo aap sirf study ker saktay hain aur un ke video lectures dekh saktay hain laikin koi university un ki base per aap ko certificate nahin deti. aap apne knowledge ke liye zaroor study ker lo laikin aap ko bachelor ya master level ki degree is tarah se nahin milegi.
agar aap online study kerna chahtay hain aur fees ka masla hai tou aap Virtual University of pakistan main study ker saktay hain. VU ke it ke courses hain aur Msc ya Bsc computer science ker saktay hain . In ki fees doosri universities se bohot kam hai. aur study ke liye university janay ki zaroorat bhee nahin hai.
doosra agar aap ko degree nahin chahiye tou phir aap foreign ki universities ke courses bhee le saktay hain. agar aap ki english achi hai tou. agar english achi nahin hai aur aap urdu ke courses kerna chahtay hain tou VU ke courses ker len. youtube se un ki videos mil jayen gi. bagher admission liye bhee aap wo courses ker saktay hain bus aap ko degree nahin mile gi.
yahan main kuch free courses ke links share ker raha hoon
ocw.vu.edu.pk/
ocw.mit.edu/
http://www.udacity.com/
i visited this website www.udacity.com. agar koi udacity mein admission ly ker wahan se koi course kerta hy to course free mein hoga? aur udacity se course complete kerny k baad certificate bhi mily ga? mein online learning ki fee ya tuition fee nahi dena chahta liken certificate ki fee agar zaroori hy to doon ga
Reply With Quote
  #7  
Old 2nd April 2013, 11:00 PM
Senior Member
 
Last Online: 27th August 2014 07:41 PM
Join Date: 16 Oct 2012
Age: 36
Gender: Male
Posts: 397
Started threads: 95 Started threads
Thanks: 19
Thanked 6 Times in 6 Posts
Default

check this website www.coursera.com
if anyone wants to study online and also want to get the certificate or degree then he/she should visit this website and proceed further.
please give your comments after visiting this website
Reply With Quote
Reply

Bookmarks


(View-All Members who have read this thread in the last 15 days : 0
There are no names to display.
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Send Money to All Mobile Networks in Pakistan and others from Abroad...online Payment Afridi General Mobile Discussion 123 4th May 2013 10:06 AM
Not Allowed Funny Political Cartoons *MALIK* Tanz-o-Mazah 25 16th November 2012 09:28 PM
Play online The King of Fighters & Street Fighters :) stillawolf PC Games 40 25th December 2011 08:50 AM
Digital Education Network ( Software Tutorials and Online courses.. Afridi Website Reviews 25 23rd November 2011 07:48 AM


All times are GMT +5. The time now is 03:28 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright 2005 - 2014, ITDunya All rights reserved, No Portion May be Reproduced Without Written Permission from ITD Management.

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.