Quote Bobby786 said: View Post

Thank you for keeping us informative
i am the recent victim of that type of hacking actually
days back i was chatting in yahoo room when some one give the link to join the new yahoo rooms when i open the link i was asked to be sign in so i did but after that page open was some thing other so i close that and start chatting again.
in the evening of that i was unable to sign in again with same ID at that time i Didn't understand that what happen to my ID
but now after reading your thread i m sure that someone hack my Id by the ways you describe.

Appreciate your effort
WSLM::

ye parh ker bohat afsos howa k kisi bad-fitrat admi nay apka id hack ker lya.
Mera aur Poori itdunya.com team ka mission hay k is qisam ki her information say apnay bhaion ko itla detay rahain gay ta k koi aur in hackers ka shikaar na ban sakay.
U r a new user .. aur mujhay umeed hay k aap itdunya.com k shaana ba shaana mil ker in hackers ki her koshish per paaani phairain gay.
Umeed hay k aap ye Malooomat dosray dostoon say bhi share kero gay kion aap nahi to kal ko wo hacker kisi aur ko hack ker sakta hay...lehaaza hamara farz banta hay k ham in ki her chaaal ka taanay udhair dain.
Koshish keray k URDU main baat kerain b-coz ye aik urdu forum hay.& urdu hamari Qomi zubaan hay.