Hazrat Khizr Alih e salam ka Taruf
Hazrat Khizr Alih e salam ka Taruf
یہاں پر میں کچھ چیزیں واضح کردوں کہ حضرت خضر علیہ السلام کو جمہور علماء کا یہ کہنا کہ وہ زندہ ہیں غلط ہے بلکہ بعض بزرگان جن میں اکثر صوفیاء ہیں ان کا یہ قول ہے جبکہ جہمور امت کا قول یہی ہے کہ آپ وفات پاچکے ہیں اس لئے کہ کل نفس ذائقۃ الموت
نیز صاوی کوئی مستند کتاب نہیں ہے جس کا حوالہ دیا گیا ہے میں اس کی حقیقت اپنے تھریڈ کیا حضور صلی اللہ علیہ وسلم کو قیامت کا علم تھا میں کرچکا ہوں جس کا لنک میرے سینگنیچر میں موجد ہے۔
یاد رہے کہ میں کوئی ڈیبیٹ نہیں کررہا بلکہ ذرا کچھ باتوں کی وضاحت کردی امید ہے کہ آپ لوگوں کو برا نہیں لگے گا تاکہ دونوں پہلو سامنے آجائے اور عوام کو جو مناسب لگے اس پر عمل کرے
جزاک اللہ
janab saajid khan sahib aap mujhe yeh batao k kia aap sawi kitab ko nahi mante ho ?
2.aap qiamat wali tread ka baar baar zikr kar rahe ho to janab agr debate section open howa to us ka jawab bhi aap ko diya jaye ga.
main nahi chahta hoon k yeha debate ho .is liye aap ki baato ka jawab nahi de raha .
[QUOTE=Ashiq e Rasool;517687]janab saajid khan sahib aap mujhe yeh batao k kia aap sawi kitab ko nahi mante ho ?
QUOTE]
mujhe to pehlay shak tha k aap mere thread nahe parhtay may nay ek baar pm may is ka zikr bhi ap say kiya tha magar ap k is swal say yaqeen hogaya k waqee ap bagher parhay wahan reply kartew the tabhi ap ki post ka yeh hal hay.
aap mere us thread ko dubara ghor say parhay is swla ka jawab ap ko waha mil jaye ga
yaqeen janay yeh khush khabri sun kar itni kuhsi hoy k jis ki koy intaha nahe is ka matlab hay k Filhal may apnay 50000 sambhal kar rakhon.
mujhe besabri say mere article pr Ap k jawab ka intazar rahe ga.
ek baar phir yeh khush khabri sunanay ka shukriya.
janab debate na ho esay laye to itna mukhtasar jawab diya hay warna ap ko mere jawabt denay k style ka achi tarha pata hay
may nay kab kaha k ap mere bato ka jawba de may to sirf yeh keh raha hun k ap ka moqof bhi agay or mera bhi ab baqee fesal awam ko karnay den.
shukriyah
Pehli baat janab aap yehan debate na karo agr aap nein apna moqaf likhna hi hai to new thread banao na meri thread ko ganda mat karo
mujhe to pehlay shak tha k aap mere thread nahe parhtay may nay ek baar pm may is ka zikr bhi ap say kiya tha magar ap k is swal say yaqeen hogaya k waqee ap bagher parhay wahan reply kartew the tabhi ap ki post ka yeh hal hay.
aap mere us thread ko dubara ghor say parhay is swla ka jawab ap ko waha mil jaye ga
janab aik chota sa sawal pocha hai k kia aap Sahib e Ruhul bayan ko mante ho ya nahi?bus mujhe is ka jawab dey warna is thread mein apna reply na karein.
[quote]
yaqeen janay yeh khush khabri sun kar itni kuhsi hoy k jis ki koy intaha nahe is ka matlab hay k Filhal may apnay 50000 sambhal kar rakhon.
mujhe besabri say mere article pr Ap k jawab ka intazar rahe ga.
ek baar phir yeh khush khabri sunanay ka shukriya.
[/quote
Janab aap ki is baat ka jawab mukhtasar is liye dey raha hoon k yeha debate shoro na ho .
Or janab main qiamat wale thread mein maine khud koi post nahi ki woh is liye k dosare threads mein aap k saathiyon ki dhulai ho rahi thi
Janab aap ki is baat ka jawab mukhtasar is liye dey raha hoon k yeha debate shoro na ho .
Or janab main qiamat wale thread mein maine khud koi post nahi ki woh is liye k dosare threads mein aap k saathiyon ki dhulai ho rahi thi [/QUOTE]
ajeeb bat hay wahan to ap ki do posts mojood hay kher is may ap logo ka koy kasoor nahe yaad hay khazin ki ibarat may bhi ap logo ko jhot uso thread may pakra gaya tha or han jahan tak dhullay ki baat hay to debates section asbhi bhi mojjd hay ap ko zyada mon miya mittho bannay ki zaroorat nahenahe.
way say ek bat hay us thread may any tp nay kaha tha k ap ko is ka jawab bohat jald mil jay gay
ap ny wo articel apnay froum pr bhi chapkaya likin abhi to mosoof kuch orr....kher jab admi bebas ho to esi taraha ki.....kher...chore...
chalay mazrat chata hun ap ki thread kharab krnay ka way sya may na ytp apki thread may quran ki ayat k hawalay say baat ki thi kya is say apak thread kharab horah ahay....kher...is ko bhi janay den
شان اسلم بھائی
آپ نے یقیناً ایک عمدہ کتاب کا حوالہ دیا ہے مگر اصول کے مطابق یہ قرآن کے واضح الفاظ کے خلاف ہے اس لئے اسےآپ یوں کہ سکتے ہیں کہ کچھ لوگوں کا خیال ہے ، اسے جمہور کا قول قرار نہ دیں کیوں کہ جمہور علماء کبھی قرآن کے واضح الفاظ کے برعکس اعتقاد نہیں کر تے اور یہ آب حیات وغیرہ قصوں اور کہانیوں کے الفاظ ہیں اسلامی معاملات میں ان کا کوئی مرتبہ اور مقام نہیں ہے
شکریہ
Bookmarks